Gå til innhold

Modifisering av Xbox

MeSs

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en Xbox nå, som jeg kan bruke som et slags multimediacenter.. Men har skjønt såpass at jeg må installere en modchip da?

Hvilken modchip bør jeg ha?

Skal brukes til musikk, bildefremvisning, dvd, divx, avi, mpeg osv. Også importspill/backups! Bør ha harddisk!

Kom til å tenke på at en xbox er mye morsommere enn en Asono Dvd spiller ;)

Mvh

MeSs

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
da kjøper jeg den på qxl da..

Takk for alle svar!

Mvh

Marius

Jeg synes den var litt dyr ;) . og den orginale hdd er ikke noe særlig å skryte av, du har toppen 4 gb til rådighet og det er før alle apps er installert, dvs at du får sikkert mindre en 4 gb igjen. Og skal du bytte hd bør ha litt peiling eller få noen som kan det til å gjøre det for deg. Vil du derimot gjøre mod selv(som er veldig gøy og spennende) så har du mye å spare. Du fikser deg lett en brukt xbox+ny hdd og chip for fint 1200-1300 kr.. det haddde jeg gjort hvis det var meg, men så er jo jeg jeg :roll: . ANYWAY, lykke til.

Lenke til kommentar

la oss ta qxl da.. der inne selger de ferdig mod xbox til 900...

det du trenger er i utgangspunktet en xbox, det selges det over alt, aviser, netthandel, kjøp og salg forum osv..

På qxl fant jeg en x.b.i.t chip til 90 ,- riktig nok i en budrunde men jeg tipper den ville ha havnet på rundt 150 kr anyway. Det er bare å lete seg fram ;)

Komplett selger ny 40gb hdd til 400,- f.eks

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...