Gå til innhold

Bærbar med tv-kort


Anbefalte innlegg

Hei.

Skal reise til england for å studere. Vurdere å kjøpe en ny bærbar pc i den forbindelse.

Trenger en pc som er bra å se film og tv på. Planen var å slippe å kjøpe tv der borte og heller slenge inn noen ekstra kroner på pc. (slipper jo da også maset med lisens, hvis de har det i england???)

Så mye mer enn 14000 vil eg ikkje bruke.

Noen som vet om noen bra bærbare, eventuelt en side hvor man kan "bygge" sin egen og tv-kort er mulig å få med i dealen? :thumbup:

 

Alek

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6515WD ser helt perfekt ut.

Dette e kanskje litt off topic, men noen som vet noe om reglene for moms når du skal ta pcen ut av landet.

Har hørt at det skal vær mulig å momsen tilbake på flyplassen eller ved å hendvende seg til tollvesenet.

Så litt på tollvesenet sin hjemmeside, men fant ikke noen konkrete regler.

 

Høres for godt ut til å være sant, men eg lever i håpet....

Lenke til kommentar
6515WD ser helt perfekt ut.

Dette e kanskje litt off topic, men noen som vet noe om reglene for moms når du skal ta pcen ut av landet.

Har hørt at det skal vær mulig å momsen tilbake på flyplassen eller ved å hendvende seg til tollvesenet.

Så litt på tollvesenet sin hjemmeside, men fant ikke noen konkrete regler.

 

Høres for godt ut til å være sant, men eg lever i håpet....

Spørs hvor lenge du skal være i utlandet. Snakk med zepto de har nok erfaring med dette. Eventuelt bare stikk til tollkontoret på flyplassen når du skal reise (husk da å ha med kvitteringen på maskinen), så skal det ordne seg.

Lenke til kommentar

Takk gutta.

Nyttig forum dette.

Ska være vekke i et år.

Har jo lyst å kjøpe pc straks. Noen som vet hvor nært opptil avreise kjøpe må gjøres for å slippe moms?

Blir grusomt å vente i tre mnd til eg ska reise.

Har veldig lyst å koble denne 6515 til benq7800 å se hva den har å gi.

Burder vel gi bedre bilder enn canal digital sin søppel tuner.

 

Alek

Lenke til kommentar

Pass litt på med ZEPTO. Jeg ble imponert over spekken for ett år siden. Kjøpte da toppmodellen 3310W. Stor flott maskin med WideScreen. Store vifter under maskinen som støyer extremt, og batteri som etter 1 år tåler 20 minutter. Tenker man stasjonært, som en bærbar sak, ja så kan denne modellen være snadder. Men sitter du på møter med denne pc-en, får du besked om å skru den av. :mad:

 

Jeg tror nok Zepto har et bra spekter, men forhør dere litt om dette.

Lenke til kommentar
Pass litt på med ZEPTO. Jeg ble imponert over spekken for ett år siden. Kjøpte da toppmodellen 3310W. Stor flott maskin med WideScreen. Store vifter under maskinen som støyer extremt, og batteri som etter 1 år tåler 20 minutter. Tenker man stasjonært, som en bærbar sak, ja så kan denne modellen være snadder. Men sitter du på møter med denne pc-en, får du besked om å skru den av. :mad:

 

Jeg tror nok Zepto har et bra spekter, men forhør dere litt om dette.

Jeg lukter Pentium 4. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...