JGR Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hei! Jeg har kjøpt ny pc, og nå skal jeg sette den sammen. Alt har gått bra til jeg skulle sette på CPU-kjøleren på MSI K8N Neo4 Platinum korte mitt. Av manualen blir jeg heller ikke klok på... Hvordan installerer man den?? Har tatt ut hk, og sett under. Der er det en metall plate av noe slag, skal jeg ta av den?. I manualen står det at jeg skal plassere en "backplate" under hk'et. Hvis jeg forsto det rett da... Hvordan gjør man det?? Hjelp! Lenke til kommentar
toretors Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Du kan ta den av, men det er ikke noen enkel sak, selv tok jeg fram saga og ordnet litt på plastikkfestet som fulgte med. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Bruk en hårføner og blås mot plastikkfestet på baksida i 10 min. Da løsner limen. Lenke til kommentar
hjemme_kos Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Bruk en hårføner og blås mot plastikkfestet på baksida i 10 min. Da løsner limen. jepp det funka for meg oxo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå