wil Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 hei. prøver febrilsk å reinstallere Windows 2000 ENG på en laptop, der DVD Romen ikke funker (kjipt, men ok) har fått kopiert plata fra nettverk over på laptopen slik at jeg skal få installert den fra laptopen. så har jeg laga meg 4 Windows 2000 bootdisketter som jeg skal boote fra når jeg skal kjøre installasjonen. så jeg restarter laptopen, setter i diskett 1,2 og 3, men når jeg setter i diskett 3 så kommer det feilmelding om at ATAPI.sys er corrypted, jeg kommer da ikke videre. hvorfor skjer dette. finnes det andre disketter jeg kan installere Windows 2000 fra? jeg har ikke mulighet til å låne noen ekstern CDrom for øyeblikket noen som har noen kloke tips? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 1. Det heter vel "corrupted" 2. Kan du prøve og legge filene til disk 3 inn på en ny disk og teste? Kan være disketten som er litt ødelagt, eller det kan ha skjedd en feil under skriving til diskett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå