Gå til innhold

Her er et bilde jeg er formøyd med

Anbefalte innlegg

Men hva kan jeg gjøre for og få det bedre? Noe rundt den solen som skinner så fælt? Men ellers så er jeg fornøyd bortsett fra fokus og solen. Det var et kunst verk i seg selv og ta bildet uten votter/hansker i 12minus og 17m/s :p

Link: http://home.no/paroa/P2232830.JPG

Edit: Det er foresten et Olympus [:mju]410 bildet er tatt med. Ikke noe proff kamera.

Endret av paroa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hEI!

Jeg tenkte egentlig å ikke svare fordi jeg ikke er noe flink med bildebehandling og derfor ikke kunne hjelpe deg, men jeg fant ut at jeg allikevel ville si at jeg synes det var et spennende bilde med en slags "himmelstige" effekt! kult at det ble tatt med et "handy kamera".

Hvis jeg kan komme med et forslag, så hadde jeg kanskje klonet vekk gjerdet som er på topen av bakken. uten det blir det et mer "villmark" preg =)

Lenke til kommentar

Jeg ville ha kuttet vekk solen og rettet opp horisonten. Eventuelt vurdert å kjøre bilde gjennom et filter for å øke følelsen av at snøen "renner" over bakken. Men det er jo selvfølgelig en smakssak Legger med et bilde som illustrerer hva jeg mener, håper det går greit?

post-209-1118075961_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...