paroa Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Men hva kan jeg gjøre for og få det bedre? Noe rundt den solen som skinner så fælt? Men ellers så er jeg fornøyd bortsett fra fokus og solen. Det var et kunst verk i seg selv og ta bildet uten votter/hansker i 12minus og 17m/s Link: http://home.no/paroa/P2232830.JPG Edit: Det er foresten et Olympus [:mju]410 bildet er tatt med. Ikke noe proff kamera. Endret 4. juni 2005 av paroa Lenke til kommentar
Josefin Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 hEI! Jeg tenkte egentlig å ikke svare fordi jeg ikke er noe flink med bildebehandling og derfor ikke kunne hjelpe deg, men jeg fant ut at jeg allikevel ville si at jeg synes det var et spennende bilde med en slags "himmelstige" effekt! kult at det ble tatt med et "handy kamera". Hvis jeg kan komme med et forslag, så hadde jeg kanskje klonet vekk gjerdet som er på topen av bakken. uten det blir det et mer "villmark" preg =) Lenke til kommentar
paroa Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Mener du hele gjerdet? Eller bare det som stikker "veldig" opp til venstre? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg ville kanskje ha vurdert å fått horisonten rett om ikke annet, men det så sinnsykt kaldt ut..... Lenke til kommentar
paroa Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Det var veldig kaldt også... Men jeg tenkte det kom til og bli et fint bilde så jeg tok av meg hansker og fram med kamera Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Det var et skikkelig tøft bilde... vet ikke helt hva man kan gjøre med den sola...hvis man egentlig kan gjøre noe med den... som sagt tidligere kan du jo rette opp horisonten... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg ville ha kuttet vekk solen og rettet opp horisonten. Eventuelt vurdert å kjøre bilde gjennom et filter for å øke følelsen av at snøen "renner" over bakken. Men det er jo selvfølgelig en smakssak Legger med et bilde som illustrerer hva jeg mener, håper det går greit? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Det går greit det Hva er det du har gjort? Bare kuttet bort litt i kanter og sånt? Eller har du brukt noen effekter ol.? Endret 8. juni 2005 av paroa Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Ser i alle fall ut som han har rotert bildet (rotate canvas --> arbitrary i PS). Lenke til kommentar
paroa Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Han har vel også brukt noen filtere på snøen? siden den er mere "rennende" eller "uklar" om du vil... Lenke til kommentar
SoloNo Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Bildet er bare blurret litt ser det ut til. Likte orginal bildet bedre da det virkelig gav en følelse av vinter og kulde. Men her er det sikkert smak og behag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå