Dahl Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Etter at dere tok ned forumet en liten stund, så har det skjedd en merkelig feil. På enkelte tråder så står det at en person har siste innlegg, men når man går inn på tråden, så finnes ikke svaret til den aktuelle personen der. Et eksempel: Ole Johan lagde tråden Hva er "stråmannsargumentasjon"?. I følge oversikten i OT-baren hadde B|Real stengt tråden, samt postet en post med begrunnelse. Men når jeg gikk inn på posten, ja da var det kun posten til Ole Johan som var der. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Her er tråden, åpnet flere minutter etter at B|Real angivelig postet. Edit: I tråden ser man nå posten til B|Real, men det gjorde man ikke tidligere. Endret 4. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Høres ut som et bug hos deg det der, siden han postet innlegget akkurat når han stengte tråden. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 QUOTE (Ueland @ 04/06/2005 : 13:50) Høres ut som et bug hos deg det der, siden han postet innlegget akkurat når han stengte tråden. Men hvordan kan det ha skjedd? Lukket og åpnet posten flere ganger, og etter rundt 5 minutter så var posten til B|Real plustelig der, og tråden var stengt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg kan ikke forklare hvordan det har skedd, men vet av erfaring at nettlesere gjør litt rare ting av og til. Men det kan jo selvsagt ha vært et lite bug i forbindelse med service-nedetiden. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Greit. Merket det på flere andre tråder også, men det ser ut til at problemet er løst nå. Sier ifra hvis det skjer senere! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Det har forsvunnet tråder på python forumet. Det er bare tre igjen. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 QUOTE (Orjanp @ 04/06/2005 : 23:17) Det har forsvunnet tråder på python forumet. Det er bare tre igjen. Nei. Skift fra [de siste 30 dagene] på bunnen av siden til noe annet. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Da lærte jeg noe i dag også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg