JBlack Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Har aldri hørt om hypnose via TV-skjerm før. Ikke mye sansynlig at det er ekte. Men hypnose i seg selv er et ekte fenomen. Jeg har vært i salen på et hypnoseshow, og det var folk jeg kjente oppe på scenen. Det er selvsagt ikke umulig at de spillte med, men jeg tror ikke det. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Haha! Sinnsykt bra! Bwahahaha :!: Hadde vært veldig gøy å prøve sånn på ordentlig. Men han skjøt jo de "zombiene" i trynet med paintgun. Aj, må ha gjort vondt. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Å "tro" på hypnose er vel egentlig bare tull. Hypnose er et eksisterende fenomen. Basta. Dog ikke som mange tror. Jeg vet ikke om det er mulig å få til noe ekstraordinært hvor deres oppfatning av begrepet faktisk stemmer, men jeg tviler. Vanlig hypnose er pissenkelt. Etter dette innlegget skal jeg gjennomgå omlag tjue minutter med selvhypnose for å forberede meg til forberedelsen til muntlig eksamen. Det er utrolig nyttig. Det er masse litteratur og internettstoff på emnet, men det viktigste av alt er at: Når man er i hypnose, har man fullstendig fri vilje. Det betyr at personer i hypnoseprogrammer på sett og vis spiller med. Det derre med at han plutselig falt om foran spillmaskinen tror jeg ikke noe på. Eksperimentet virker svært makabert, for jeg tipper den reaksjonen inni grønnbelysningen blant "zombiene" er ganske så realistisk. Endret 8. juni 2005 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hele greia med hypnose er jo at man kan få folk til og gjøre det en selv vil.. altså, hypnotiserer jeg en annen, kan jeg få han til å slikke ren skoene mine, vekke han opp og han lurer på hvorfor i alle dager han er så tørr på tunga.. Tror dette er fullt mulig, men det må være en syk opplevelse.. Kan jo hende at han ble hypnotisert tidligere på dagen da..? også at de lys-glimtene i en viss rekkefølge utløste hypnosen igjen..? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Hele greia med hypnose er jo at man kan få folk til og gjøre det en selv vil.. altså, hypnotiserer jeg en annen, kan jeg få han til å slikke ren skoene mine, vekke han opp og han lurer på hvorfor i alle dager han er så tørr på tunga.. Det er løgn. Eller tror du virkelig det? Du bør i så fall sjekke kildene dine. Hvis det er amerikanske filmer eller manipulerende TV-programmer, så har du min sympati. Det finnes i hvert fall ikke sannhet i det du sier. Du snakker om noe annet, men jeg tror ikke det eksisterer. Endret 8. juni 2005 av sanoj_20 Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg tror på hypnose, men jeg har ikke noe grunnlag for å gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Dette programmet går på nrk på lørdagene eller søndagene..Gaqnske funky egentlig. Hypnosemannen ringte til en telefonkjosk...så tok en mann som gikk forbi opp telefonmen, og 5 sek etterpå sovnet han. Slik lå han i over 1 time. Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Har sett han typen som sier "another flash" osv. på tv`n før. "The master of illusions" på nrk1. Aldri noe bevis på at det ikke er fake. Hadde vært skummelt hvis det var ordentilg da Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det er mye mulig.. Men uansett så tror jeg på hypnose.. hvorfor skulle ikke vi mennesker bli hypnotisert? Jeg tror det er fullt mulig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå