EskimoBob Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg kommer ikke til å tro på slik hypnose før jeg selv får lov å være forsøkskanin. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Det som hadde vært moro var å ha skutt "zombiene" i øyet. Du hører noen "øøøø" og folk går mot deg. Du smeller av ett skudd i øyet på en fyr og blandet inn i "øøøø" hører du "Faens jævla idiot. Er du helt gal eller? Tror du har gjort meg blind, jævla fuckings jævel" Og da ble spøken avslørt.... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg trur på hypnose, men jeg trur ikke noen ville lagd TV ut av et slikt konsept. Jeg trur det er fake. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg tror på hypnose og at folk kan bli hypnotisert... Men jeg synes at ved denne filmen så bruker de det helt feil! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 ahha! var det der seriøst!? "I`m gonna shoot you! *pow*pow*...who are you?! *pow*pow*pow*pow*" fyren flippet jo helt ut! killingspree Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 greia var vel at han spilte, ble hypnotisert, bært inn i et "levende" spill, så hypnotiser de han igjen og bærer han tilbake på plass. eneste han husker er sikkert at det var et realistisk spill Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 tror selv alt dette var bare fake... for underholding... men vet ikke da ellers så var den sykt morsom Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Fake... dog artig å se på.. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Skudd dem i hodet. hadde de ikke fått skuddhull så hadde jeg begynt og tvilt.. Haha, det er lett å si når du sitter i godstolen. Du skyter ikke personer i hodet "for å sjekke" Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg synes fortsatt synd på han kisen jeg Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg tror dette er like fake som det hypnose programmet som gikk på TV2 for et par år siden... Men det var et morsomt film klipp :!: Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg hadde lekt helt og spart skudd og begynt og slå til folk.Skudd dem i hodet. hadde de ikke fått skuddhull så hadde jeg begynt og tvilt.. Det trudde eg og først, men om eg hadde våre åleine i heilt same situasjon trur eg ikkje at eg hadde hatt slik ro at eg hadde brukt eit og eit skudd og nevane. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Salvation!! Gidd å gjøre noe sånt... Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 tror ingen hadde klart å holde seg rolig der. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ikke jeg overtfall, jeg er vettksremt!! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Haha, jeg tror jeg hadde skutt meg selv i en slik situasjon. Heller det enn å bli spist levende. Så hadde jeg merket at det ikke var noe ekte gevær, og _kanskje_ begynnt å tvile litt. Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 haha, han prøvde å skyte han hypnose duden da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå