b-real Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 http://www.alldumb.com/item/11984/ Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) OMFG! Det sykeste jeg har sett noen gang. Hadde bæsja i buksa og hopet på ett ben om jeg hadde vært han der ass! Tenk om de ikke sa det til han da? Nei satan heller..... Endret 4. juni 2005 av PyroCX Lenke til kommentar
nord Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 ahha! var det der seriøst!? "I`m gonna shoot you! *pow*pow*...who are you?! *pow*pow*pow*pow*" fyren flippet jo helt ut! killingspree Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Åssen fikk de han til å "besvime" sånn da?For deretter og ta han til de ekte folka? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Så ikke særlig troverdig ut... Endret 4. juni 2005 av -Tori- Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 ahha! var det der seriøst!? "I`m gonna shoot you! *pow*pow*...who are you?! *pow*pow*pow*pow*" fyren flippet jo helt ut! killingspree :!: Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Åssen fikk de han til å "besvime" sånn da?For deretter og ta han til de ekte folka? Tror det var noe med lysglimtene i maskinen. På førsten sier mannen at maskinen er lagd for å putte de som spiller den i transe. Men stakkars mann. Kanskje han får psykiske problemer etterpå? Endret 4. juni 2005 av CMOTDibbler Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Nei psykiske problemer tror jeg ikke.. Han "levde" seg jo bare litt godt inn i spillet Som en drøm.. Endret 4. juni 2005 av rob|n Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Det får likevel være grenser. Alle kan se fyren hadde det fælt. Han ble også tvunget til å skyte mot folka, noe han ikke hadde lyst til å gjøre. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Vil tru at det er fake. Visst ikkje er det sjukt som faen å gjere noko sånn mot ein person, han kan jo få psykiske problem i ettertid. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 fy søren assa.. hvis det var ekte tviler jeg på at han får psykiske problemer etterpå altså Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg hadde lekt helt og spart skudd og begynt og slå til folk. Skudd dem i hodet. hadde de ikke fått skuddhull så hadde jeg begynt og tvilt.. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 HAHA! :!: Gleder meg til det der kommer på "Trick of the Mind" Kjente igjen programlederen, han er dritbra Så genialt! Lurer på hvordan jeg hadde reagert! :!: Jeg tipper jeg hadde begynt å leke heftig Matrix og hoppa opp på det bordet og sånn Hadde vel sparka til de som var der De måtte ha tatt meg med ut med en gang "I'll fu*king shoot you!" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Vil tru at det er fake. Visst ikkje er det sjukt som faen å gjere noko sånn mot ein person, han kan jo få psykiske problem i ettertid. Du så jo hvordan han reagerte til slutt; han var strålende fornøyd. Om du tror på hypnose er opp til deg, men det er et veldig ekte fenomen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hvis dette var ekte så er det ingen ting å spøke med. Det å la et menneske gjennomgå noe slikt er fælt gjort. Han ville jo tross alt ikke drepe folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå