kristian_hoff Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Er det slik at ingen Geforce kort kan kjøre Far Cry? Har sett flere tilfeller av virkelig dårlig grafikk i Far Cry med geforce-kort. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Funker fint på geforce kortene, har til og med sett det med et Geforce 4200 med ok grafikk. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hvis du sikter til grafikk "feil" så jeg mener det kun er 6xxx kortene som har problem med dette spillet, dette blir jo selfølgelig fikset med ny patch. Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hvis du sikter til grafikk "feil"så jeg mener det kun er 6xxx kortene som har problem med dette spillet, dette blir jo selfølgelig fikset med ny patch. de grafikk feilene som 6xxx serien hadde, er jo fiksa for lengst i 1.3 patchen. Lenke til kommentar
kristian_hoff Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Hvis du sikter til grafikk "feil"så jeg mener det kun er 6xxx kortene som har problem med dette spillet, dette blir jo selfølgelig fikset med ny patch. de grafikk feilene som 6xxx serien hadde, er jo fiksa for lengst i 1.3 patchen. hvor kan jeg laste ned 1.3 patchen? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Det tar 2 sekunder å tenke seg til slikt. Disse kan selvsagt lastes ned fra produsentes hjemmeside, hvis ikke så har de en link til hvor de kan lastes ned. Jeg brukte nøyaktig 10 sec på å finne de. De kan lastes ned her Endret 6. juni 2005 av iceraven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå