leifeinar Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 har noen erfaringer med silenX sine PSUer, ser at de tester bra. er det noen der ute som sitter på en? tengte kanskje og kjøpe den på 600w, er dyr og litt overkill, men da holder den noen år. så skal den være veldig stille, og stille er bra Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Personlig synes jeg SilenX overpriser PSUene sine en del.. Går for en MIST 500Wog jeg tror du vil bli like fornøyd som om du hadde kjøpt en SilenX.. Selv om det kanskje er litt kulere å skryte av en SilenX PSU enn en (som alle har) MIST PSU..! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Personlig synes jeg SilenX overpriser PSUene sine en del.. Går for en MIST 500Wog jeg tror du vil bli like fornøyd som om du hadde kjøpt en SilenX.. Selv om det kanskje er litt kulere å skryte av en SilenX PSU enn en (som alle har) MIST PSU..! ja det er syke priser sammenligna med de andre tingen er at den er 97% lydløs, har ei silenX vifte få cpuen, den slutter aldri og imponere meg. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 har noen erfaringer med silenX sine PSUer, ser at de tester bra. er det noen der ute som sitter på en? tengte kanskje og kjøpe den på 600w, er dyr og litt overkill, men da holder den noen år. så skal den være veldig stille, og stille er bra Er det den som har X ikonet som nesten tetter igjen luftesystemet? Hvis det er den samme jeg leste om for lenge siden i en test så fikk den trekk for at Xn sperret for luften som skulle ut av kabinettet,husker jeg riktig så var den ikke helt stillegående.Jeg valgte selv OCZ Modstream 520W. Er ikke sikker på om det er den du skal ha,sjekk reviews. Google litt Lenke til kommentar
crusade Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 har noen erfaringer med silenX sine PSUer, ser at de tester bra. er det noen der ute som sitter på en? tengte kanskje og kjøpe den på 600w, er dyr og litt overkill, men da holder den noen år. så skal den være veldig stille, og stille er bra Er det den som har X ikonet som nesten tetter igjen luftesystemet? Hvis det er den samme jeg leste om for lenge siden i en test så fikk den trekk for at Xn sperret for luften som skulle ut av kabinettet,husker jeg riktig så var den ikke helt stillegående.Jeg valgte selv OCZ Modstream 520W. Er ikke sikker på om det er den du skal ha,sjekk reviews. Google litt Nei, er ikkje noke X som sperrer for lufta her. Har du link til den testen forresten? Kanskje eit merke som sniklåner silenx navnet? Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Har du link til den testen forresten? Kanskje eit merke som sniklåner silenx navnet? Nei,ingen link.Dette var en seriøs test mellom flere kjente merker. Husker ikke dette da det er noen mnd siden jeg leste det. Hvis Xn ikke er i veien for lufta er det jo ikke noe tenke på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå