haakie Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 hei jeg lurer på hvilken kjøler jeg skal velge. pris er ikke så viktig men den skal være ganske god. (socket 478) Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Hva med denne? Og en vifte med dB etter din smak. Endret 4. juni 2005 av Betroz Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Den er for Xeon (603), altså en annen socket. Tenker denne gjør susen jeg Endret 4. juni 2005 av aspyr Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Sorry min feil. Har fixet linken, og byttet til en annen riktig, og bedre kjøler. Nemlig denne. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hvorfor ikke gå for skikkelig vannkjøling om pris ikke er så viktig? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Hvorfor ikke gå for skikkelig vannkjøling om pris ikke er så viktig? har faktisk tenkt å kjøpe vannkjøling men skal ha en god kjøler midlegtidig til lomme boka strekkerseg Endret 4. juni 2005 av haakie Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hvorfor ikke gå for skikkelig vannkjøling om pris ikke er så viktig? har faktisk tenkt å kjøpe vannkjøling men skal ha en god kjøler midlegtidig til lomme boka strekkerseg Da ville jeg heller ha spart de penga og venta til jeg hadde råd til vannkjøling! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå