lokeland Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 LL er litt oppskrytt ja, men de leverer geniale løsninger, stilfulle kabinetter.. Kvaliteten er litt oppskrytt spør du meg! Men de er lette og er bygd av anodisert aluminium.. Det drar opp prisen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Altså... Hvilke andre alternative kabinetter med gode praktiske løsninger (følg produktlinken for kabinettet) finnes til den prisen? Svar: Ingen.. Lian Li ja... Vil ha ett Lian Li kabbis selv.. men prisen er uforholdsmessig høy.. Det har uttrekkbart hk (det har også mitt Aopen kabiss kjøpt for kr.300), det har mange gode tekniske løsninger.. javel.. Dette kjøpte jeg fra Mpx for en stund siden.. til kr.490.. OK.. LCD-display er kanskje en gimmick, men dette har også meget gode praktiske løsninger, er i "børstet stål" og gir ett meget gedigent inntrykk.. I tillegg kjøler den min klokkede Athlon64 og klokkede 6600GT særdeles bra. Ad. anbefaling foran her av Aspire kabbiss...: Har også ett Aspire X-Dreamer som jeg er godt fornøyd med etter å ha byttet ut de to "jalla" kabbis-viftene og satt inn en Sunbeam viftestyring med blå LED's.. Huser enda en A64 m/6600GT.. Endret 6. juni 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 jeg bestillte også dette! Ville seriøst heller ha hatt det kabinettet som trådstartere viser til og kjøpe litt lakk en å se ut som en jaevla fjortiss... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 enig der (fjortiss= begrep, ikke alder) Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Med det kabinettet trådstarter foreslå slipper du hvertfall å bekymre deg for at noen skal knæbbe det på TG eller andre steder der det kan være aktuelt. Hehe, kanskje du får noen stygge kommentarer, men hvem bryr seg ... Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Vi si at det er et billig kabinett som kan eksperimenteres med F.eks teste ut forskjellige dremel teknikker. Kanskje forsøke seg med forskjellige lakk typer osv. Så med 2-3 stykker kan man liksom finpusse litt, før man setter i gang på "sitt eget" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå