carl-kr. Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) jeg bestillte også dette! 400w strøm ikke dårlig! bra pris..495,-!Det er litt "plastikk,men det driter jeg i. Endret 4. juni 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 smak og behag. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Det var et usedvanlig stygt kabinett. legger du inn litt mer penger, får du et mye stiligere et. EDIT: men prisen var ikke så ille da Endret 4. juni 2005 av premium Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 du får jo et stilig aspire dreamfly kabiss i alu med 400w power for 511 spenn da så... Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 du får jo et stilig aspire dreamfly kabiss i alu med 400w power for 511 spenn da så... hvor? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 en server overlever jo i sånnt kabinett,ikke en filserver menx] persoling hadde jeg styrt unna, men holder sikkert mål i forhold til prisen Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 du får jo et stilig aspire dreamfly kabiss i alu med 400w power for 511 spenn da så... hvor? på www.databutikken.com Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Har kabinettet, og det er faktisk ganske bra! En del fiffige løsninger, og en del grøssende og plagsomme løsninger (f.eks. I/O-dekslene! =S).. Fett til modding, men vil anbefale å legge noe mer i det som server/2. PC! Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 du får jo et stilig aspire dreamfly kabiss i alu med 400w power var det dette du mente? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 99,- ja, og med porto og div så havner du på 299.- Neidu, det er det ikke verdt spør du meg! Ja, for den frakten får du gratis på alle andre kabinett! Er vel nermære 100kr enn 200kr uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 du får jo et stilig aspire dreamfly kabiss i alu med 400w power var det dette du mente? ja, den ja. Den er jo mye finere også da! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 99,- ja, og med porto og div så havner du på 299.- Neidu, det er det ikke verdt spør du meg! ja hvis du bestiller bare kabinettet ja,da kan det godt hende det blir litt uaktuelt, men jeg bestilte kabinettet sammen men deler for 6200,- kabinettet var så billig at jeg betaler gjerne bare for å se hvordan det er Men du får gjerne ekstra porto for kabinettet uansett. Fordi det ofte sendes i egen forsendelse. Det eneste man sparer er postoppkrav. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Men du får gjerne ekstra porto for kabinettet uansett. Fordi det ofte sendes i egen forsendelse. Det eneste man sparer er postoppkrav. når jeg bestiller deler for såpass mye penger merker jeg ikke noe til det sånn totalt sett,det var det jeg mente! Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 du får jo et stilig aspire dreamfly kabiss i alu med 400w power var det dette du mente? ja, den ja. Den er jo mye finere også da! tru tru,det var ganske tøft..skal bygge en maskin til min bror. da skal jeg bruke dette Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Men du får gjerne ekstra porto for kabinettet uansett. Fordi det ofte sendes i egen forsendelse. Det eneste man sparer er postoppkrav. når jeg bestiller deler for såpass mye penger merker jeg ikke noe til det sånn totalt sett,det var det jeg mente! Ja, prosentvis blir portoen relativ liten. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hvis man kjeder seg kan man jo kjøpe det til 99kr og modde som et helvete da. :!: Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Altså, jeg fatter ikke poenget med at alle syns Lian Li er best, med prisen. Hva er det som er så bra ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå