Gå til innhold

kabinett til kr 99,- på MPX.no!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel ikke det som er så latterlig billig, men de andre som er stygt over priset, som feks. Lian Li

litt enig dær...

hvorfor ikke kjøpe rimelige og brae kabinetter, og heller legge pengene inni kabinettet :roll:

Endret av carl-kr.
Lenke til kommentar
Har et sånn kabinett selv... veldig fornøyd. det er jo skrueløst

så det er bra altså? :hmm:

kansje jeg kjøper et.

er det kompakt eller føles det veldig "plastikk"?

er det et stille kabinett?kommer vell litt an på hvilken psu man putter inn da,men...

Lenke til kommentar

Jeg ville aldri kjøpt noe sånt, det er sant at det som er inni pcen er viktigst, men ingen kommer til å tro at den pcen der er fra etter mileniumet!

Er enig at lian li er dyrt, men omtrent alle som har det sier det er verdt det, og tror ikke alle gjør sånt bare for å forsvare at de har kjøpt noe så dyrt. Hvis du ikke vil bruke mye penger, men alikevell vil ha noe fint og lett, kjøpt lian li scand til 800!

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

som sagt- kan jo brukes til å huse en bortgjemt serverpc... + at det er fett med dritbra pcer som er huset i stygge kabiss :love:

Lenke til kommentar
Ser ut som om kabinettet er tatt rett ut fra 80-tallet da... ville aldri kjøpt noe slikt...

du må da være enig i at det ville ha sin sjarm å ka en KANON pc inni dette kabinettet..

man kan ikke se så mye på utseendet når det er 99,- det er snakk om!!

edit:

ingen som kjøper dette , kjøper det fordi at det er et pent og tøft kabinett da!! ;)

Endret av carl-kr.
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

såsant, såsant- mange som bygger seg kabiss kjøper dette å bruker hkplaten i kabinettet sitt.- fremfor å kjøpe et hk brett til 249,- på microplex.

Lenke til kommentar
99,- ja, og med porto og div så havner du på 299.- Neidu, det er det ikke verdt spør du meg!

ja hvis du bestiller bare kabinettet ja,da kan det godt hende det blir litt uaktuelt, men jeg bestilte kabinettet sammen men deler for 6200,- ;)

kabinettet var så billig at jeg betaler gjerne bare for å se hvordan det er :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

går jo fint an å modde det, å gjøre det til et ganske stilig kabinett da! lakk, dremel, og borr bruker å gjøre susen :p

Lenke til kommentar
såsant, såsant- mange som bygger seg kabiss kjøper dette å bruker hkplaten i kabinettet sitt.- fremfor å kjøpe et hk brett til 249,- på microplex.

+ frakta på microplex, noe du har glemt, og du får jo med litt brønn-deklser o.l. her ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...