carl-kr. Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) så et utrolig billig kabinett nettop. kan dette være bra til en pc nr 2 kansje? latterlig billig!! Endret 4. juni 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Det er vel ikke det som er så latterlig billig, men de andre som er stygt over priset, som feks. Lian Li Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Det er vel ikke det som er så latterlig billig, men de andre som er stygt over priset, som feks. Lian Li litt enig dær... hvorfor ikke kjøpe rimelige og brae kabinetter, og heller legge pengene inni kabinettet Endret 4. juni 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Har et sånn kabinett selv... veldig fornøyd. det er jo skrueløst Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Har et sånn kabinett selv... veldig fornøyd. det er jo skrueløst så det er bra altså? kansje jeg kjøper et. er det kompakt eller føles det veldig "plastikk"? er det et stille kabinett?kommer vell litt an på hvilken psu man putter inn da,men... Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 hvorfor ikke kjøpe rimelige og brae kabinetter, og heller legge pengene inni kabinettet Blir akuratt som å ha en boble med porsche motor det. Ser pinglette ut, men går bra Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Blir akuratt som å ha en boble med porsche motor det. Ser pinglette ut, men går bra legg heller penger i det som betyr noe.. cpu, ram osv! Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Ser ut som om kabinettet er tatt rett ut fra 80-tallet da... ville aldri kjøpt noe slikt... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 kan jo være kjekt å ha som et server kabiss da. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg ville aldri kjøpt noe sånt, det er sant at det som er inni pcen er viktigst, men ingen kommer til å tro at den pcen der er fra etter mileniumet! Er enig at lian li er dyrt, men omtrent alle som har det sier det er verdt det, og tror ikke alle gjør sånt bare for å forsvare at de har kjøpt noe så dyrt. Hvis du ikke vil bruke mye penger, men alikevell vil ha noe fint og lett, kjøpt lian li scand til 800! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 som sagt- kan jo brukes til å huse en bortgjemt serverpc... + at det er fett med dritbra pcer som er huset i stygge kabiss Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Ser ut som om kabinettet er tatt rett ut fra 80-tallet da... ville aldri kjøpt noe slikt... du må da være enig i at det ville ha sin sjarm å ka en KANON pc inni dette kabinettet.. man kan ikke se så mye på utseendet når det er 99,- det er snakk om!! edit: ingen som kjøper dette , kjøper det fordi at det er et pent og tøft kabinett da!! Endret 4. juni 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hvis det ikke er hoved pcen så er det jo et billig kabinett istedet å ha pc komponentene i en pappekse o.l. Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 99,- ja, og med porto og div så havner du på 299.- Neidu, det er det ikke verdt spør du meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 såsant, såsant- mange som bygger seg kabiss kjøper dette å bruker hkplaten i kabinettet sitt.- fremfor å kjøpe et hk brett til 249,- på microplex. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 En venn av meg kjøpte det. Han begynte å le og brukte det 1 dag. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 99,- ja, og med porto og div så havner du på 299.- Neidu, det er det ikke verdt spør du meg! ja hvis du bestiller bare kabinettet ja,da kan det godt hende det blir litt uaktuelt, men jeg bestilte kabinettet sammen men deler for 6200,- kabinettet var så billig at jeg betaler gjerne bare for å se hvordan det er Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 går jo fint an å modde det, å gjøre det til et ganske stilig kabinett da! lakk, dremel, og borr bruker å gjøre susen Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 såsant, såsant- mange som bygger seg kabiss kjøper dette å bruker hkplaten i kabinettet sitt.- fremfor å kjøpe et hk brett til 249,- på microplex. + frakta på microplex, noe du har glemt, og du får jo med litt brønn-deklser o.l. her Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Lakk det svart, legg inn et vindu og kjøp en cooler master musketeer, så har du en grei kasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå