Playmofetish Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Pappa har nettopp fått seg PowerMac G5 med Dual 2,3GHz, 1,5GB RAM osv, og selger derfor sin eldre PowerMac. Den har en G4-prosessor på 866MHz, 768MB RAM, 80 + 60GB harddisker, SuperDrive, og et beskjedent skjermkort á la GeForceMX eller no, med 64MB tenker jeg. Har i allefall DVI og VGA. Kan også selges med eller uten CRT-skjerm, 19". Så hva vil en ærlig salgspris bli her? Er det noen vits i å selge denne, eller må jeg overtale han til å gi den til meg? Poenget er ihvertfall ikke å tjene masse penger på det, men å få solgt den så den ikke tar opp så mye plass. Endret 5. juni 2005 av Playmofetish Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 bump, Ingen som vil gi meg en prisantydning? Er det noe særlig å hente på å selge en slik maskin, eller kan man likesågodt beholde den selv? Lenke til kommentar
godal Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 jeg vil si den er verd 2-3000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå