HrSteen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Vurderer nå å bytte ut Kit-objektivet til mitt 300D og jeg sendte en mail til itech for å høre om hva dem anbefalte og ble tipset om Sigma EX Wide Zoom 18-50mm f/2.8 EX DC til kroner 3800. Noen av dere som har konkrete erfaringer med dette objektivet? Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 http://www.fredmiranda.com/reviews/showpro...7&cat=37&page=2 Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Da var dette bestilt, er som en unge på julaften igjen. Helt til regninga kommer :/ Lenke til kommentar
vebwa Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Da var dette bestilt, er som en unge på julaften igjen. Helt til regninga kommer :/ Fra Itech? Har de fått Sigmaen på lager? Jeg vurderer også 18-50/2.8, dvs. regner vel ganske sikkert med at jeg kommer til å gå for den. Når får du objektivet? Husk å legg inn din erfaring her da! Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Det er fra Itech ja, dem har den ikke på lager pr idag men forventes inn iløpet av uka. Så forhåpentligvis har jeg vel objektivet engang i neste uke. Lenke til kommentar
ottbor Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 du kan nok komme til å vente lenge.... Bestilte en blitz fra de, lovet mye men kom aldri. Bestilte til slutt fra USA, et par dager senere hadde jeg den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå