Gå til innhold

Stemmer ryktene som at Apple bytter til Intel?

Anbefalte innlegg

Overgangen til Intel-plattformen bør ihvertfall bety at Mac'en blir billigere. Det var jo et av argumentene til Jobs. Hvis ikke de ser muligheten til å høyne marginene sine da.. :nei:

De må jo senke prisene enten de liker det eller ikke, hvis ikke taper de til Dell, HP/Compaq osv.

Jeg ser veldig frem til dette, MacOS på pc vil bety at fler spill og programvare utviklere vil porte tingene sine til MacOS, MacOS = Unix, og det betyr mindre monopol til microsoft :)

Jeg syns vi går en spennende tid i vente!

Mvh, Meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+432
Kjekk artikkel i ITavisen: http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306313

Kanskje det vil bli aktuelt for meg å kjøpe en Mac siden man kan bruke windows på den? :D Er jo stilig design på Mac i alle fall.

Uff, sorry at jeg sier det, men jeg HATER når folk er sånn som deg.

Skal du kjøpe mac, så installerer du ikke windows på den om det hadde gått an. Det er idioti. Da kaster du ut et stabilt og bra system og hiver inn noe ustabilt makkverk av et operativsystem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

[ironi]

nei. hva er det??

[/ironi]

Uansett, hva søren skal man med windows på en mac? OS X er alt en trenger.

Lenke til kommentar

erm macosx stabilt ? har da hørt mye klager på ustabilitet i tiger..

ingen ting er perfekt...

selv vil jeg også ha begge deler. hadde macosx kommet til pc for lenge siden hadde jeg kjøpt det for lenge siden og brukt begge deler.

til sitt bruk....

Lenke til kommentar
Dette var nok lurt av Apple. IBM klarer ikke å lage nok prosessorer (og de kommer til å få mer enn nok med Xbox 360 framover). AMD er ikke et alternativ, de klarer ikke å lage nok prosessorer til seg selv en gang. Intel er den eneste som virkelig kan produsere nok.

Bullshit. AMD kan uten tvil produsere i kvantum som vil stille Apples behov, men Intel har et MYE sterkere merkenavn og kan legge seg langt under AMD i pris.

Lenke til kommentar
har da hørt mye klager på ustabilitet i tiger..

LOL da vet du ikke hva du snakker om jeg har mac OS X 10.4 også kjent som "Tiger", jeg har ikke hatt ett eneste problem med dette OS i det hele tatt....JEG VIL GJERNE HØRE OM NOEN SOM HAR HATT PROBLEMER MED USTABILITET HVIS DE SOM HAR SAGT DET EKSISTERER :realmad::wallbash:

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest her på denne posten er hvordan folk krangler om at windows er ustabilt og tiger er kjempe stabilt! OFFTOPIC!!!

Dessuten så er det forskjellig fra person til person og hvordan eieren behandler maskinen sin... Jeg har både Mac og PC, men liker helt klart pc best fordi det er den største plattformen (kanskje noe blir anderledes nå da) og fordi det er enklere på det meste! (for folk flest)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...