NightKeeper Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Har lekt meg litt med tanken på å være Tauren Shaman som neste main char.... Mekket meg derfor en meleebuild, har ikke peiling på shaman, så om noen kunne si meg om denne builden var bra; hadde det vært fint =) Saved Template Class: Shaman Level: 60 Elemental Combat Talents (0 points) # None Enhancement Talents (39 points) # Ancestral Knowledge - 5/5 points Increases your maximum Mana by 5%. # Shield Specialization - 5/5 points Increases your chance to block attacks with a shield by 5%. # Thundering Strikes - 5/5 points Improves your chance to get a critical strike with your weapon attacks by 5%. # Improved Lightning Shield - 3/3 points Increases the damage done by your Lightning Shield orbs by 15%. # Two-Handed Axes and Maces - 1/1 point Allows you to use Two-Handed Axes and Two-Handed Maces. # Improved Strength of Earth Totem - 3/3 points Increases the amount of Strength raised by your Strength of Earth Totem by 15%. # Improved Rockbiter Weapon - 2/2 points Increases the Attack Power bonus of your Rockbiter Weapon by 10%. # Improved Flametongue Weapon - 2/2 points Increases the damage done by your Flametongue Weapon effect by 10%. # Parry - 1/1 point Gives a chance to parry melee attacks. # Improved Frostbrand Weapon - 2/2 points Increases the damage done by your Frostbrand Weapon effect by 10%. # Improved Windfury Weapon - 2/2 points Increases the Attack Power bonus of your Windfury Weapon effect by ?. # Toughness - 5/5 points Increases your armor value from items by 10%. # Improved Grounding Totem - 2/2 points Increases the frequency that your Grounding Totem will absorb a spell by 4 seconds. # Stormstrike - 1/1 point Gives you an extra attack. In addition, the next 2 sources of Nature damage dealt to the target are increased by 20%. Lasts 12 seconds. Restoration Talents (12 points) # Tidal Focus - 5/5 points Reduces the Mana cost of your healing spells by 5%. # Totemic Focus - 5/5 points Reduces the Mana cost of your totems by 10%. # Improved Self-Reincarnation - 2/2 points Reduces the cooldown of your Self-Reincarnation spell by 20 minutes. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Var jeg deg, hadde jeg kjørt et 30/21 build, siden stormstrike strengt tatt er ubrukelig. På level 60 koster den så mye mana at du likegodt kan kjøre en ekstra shockspell som gjør mer skade. I restoration hadde jeg valgt: Restoration Talents (21 points) Tidal Focus - 5/5 points Reduces the Mana cost of your healing spells by 5%. Totemic Focus - 5/5 points Reduces the Mana cost of your totems by 10%. Improved Lesser Healing Wave - 5/5 points Gives you a 75% chance to avoid interruption caused by damage while casting Lesser Healing Wave. Tidal Mastery - 5/5 points Increases the critical effect chance of your healing and Nature damage spells by 5%. Nature's Swiftness - 1/1 point When activated, your next Nature spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell. -- Natures swiftness er MYE bedre en stormstrike, og det har MYE å si å kunne instacaste en stor heal i PvP, eller å kunne instacaste lightening spells for burst damage. I enchancement treet er noe slikt fornuftig: Enhancement Talents (30 points) Ancestral Knowledge - 5/5 points Increases your maximum Mana by 5%. Shield Specialization - 5/5 points Increases your chance to block attacks with a shield by 5%. Thundering Strikes - 5/5 points Improves your chance to get a critical strike with your weapon attacks by 5%. Improved Ghost Wolf - 2/2 points Reduces the cast time of your Ghost Wolf spell by 2 second. Improved Lightning Shield - 3/3 points Increases the damage done by your Lightning Shield orbs by 15%. Two-Handed Axes and Maces - 1/1 point Allows you to use Two-Handed Axes and Two-Handed Maces. Flurry - 1/5 point Increases your attack speed by 10% for your next 3 swings after dealing a critical strike. Parry - 1/1 point Gives a chance to parry melee attacks. Improved Windfury Weapon - 2/2 points Increases the Attack Power bonus of your Windfury Weapon effect by ?. Toughness - 5/5 points Increases your armor value from items by 10%. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 hvorfor bruke shaman som tank når du kan bruke warrior? mye bedre Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 hvorfor bruke shaman som tank når du kan bruke warrior? mye bedre Enten er du caster, eller så er du dmg / tank....jeg vil være tank....bedre dmg enn warrior gjør de også... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 hvorfor bruke shaman som tank når du kan bruke warrior? mye bedre Enten er du caster, eller så er du dmg / tank....jeg vil være tank....bedre dmg enn warrior gjør de også... så er vi inne på at damage er alt for en tanker... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 hvorfor bruke shaman som tank når du kan bruke warrior? mye bedre Enten er du caster, eller så er du dmg / tank....jeg vil være tank....bedre dmg enn warrior gjør de også... så er vi inne på at damage er alt for en tanker... Har aldri sagt det (?) Men shaman kan være tank, og samtidig gjøre damage... Var i Western P i går sammen med en warrior i guilden...vi questet litt....jeg er shadowpriest, han er arms / fury.....jeg tok en lvl 58 boss fortere enn han tok en 55 vanlig.... Shaman gjør damage som fy, og de kan tanke bra i enchantment, nuff said... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 hvorfor bruke shaman som tank når du kan bruke warrior? mye bedre Enten er du caster, eller så er du dmg / tank....jeg vil være tank....bedre dmg enn warrior gjør de også... så er vi inne på at damage er alt for en tanker... Har aldri sagt det (?) Men shaman kan være tank, og samtidig gjøre damage... Var i Western P i går sammen med en warrior i guilden...vi questet litt....jeg er shadowpriest, han er arms / fury.....jeg tok en lvl 58 boss fortere enn han tok en 55 vanlig.... Shaman gjør damage som fy, og de kan tanke bra i enchantment, nuff said... så hva har en shadowprest med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Kor mange øl har du druklke i kvelD+? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Kor mange øl har du druklke i kvelD+? jeg eller han? Jeg er edru Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Han er nok en av de wannabe dmgdealer/tanker shammyene Edit: Pass deg for en reaper warrior, først da vil du innse hvem som har best dmg Endret 5. juni 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 hvorfor bruke shaman som tank når du kan bruke warrior? mye bedre Enten er du caster, eller så er du dmg / tank....jeg vil være tank....bedre dmg enn warrior gjør de også... så er vi inne på at damage er alt for en tanker... Har aldri sagt det (?) Men shaman kan være tank, og samtidig gjøre damage... Var i Western P i går sammen med en warrior i guilden...vi questet litt....jeg er shadowpriest, han er arms / fury.....jeg tok en lvl 58 boss fortere enn han tok en 55 vanlig.... Shaman gjør damage som fy, og de kan tanke bra i enchantment, nuff said... så hva har en shadowprest med saken å gjøre? At warriors gjør lite damage selv når de ikke er i instances.... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hva diskuterer folk her egentlig? Alltid kjekt med fulle folk som henger på forumet (meg inkludert, men vil prøve å forholde meg seriøs ). Shaman kan muligens skade mer enn warrior, men skade er ikke det som utgjør en tank. Shaman kan fint fungere som tank i en periode (særlig dersom han er speccet slik), men en shammie kan ikke sammenlignes med en god warrior på det området. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Hva diskuterer folk her egentlig? Alltid kjekt med fulle folk som henger på forumet (meg inkludert, men vil prøve å forholde meg seriøs ). Shaman kan muligens skade mer enn warrior, men skade er ikke det som utgjør en tank. Shaman kan fint fungere som tank i en periode (særlig dersom han er speccet slik), men en shammie kan ikke sammenlignes med en god warrior på det området. Mente vel kanskje ikke tank, tank skal ta skade, men vil være en shammy som gjør skade... og til opplysning, jeg er edru! akkurat vært og herjet med alliansen i Southshore Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Man speccer ikke slik for å tanke instancer, men for PvP og grinding. Med elemental/restoration build f.eks sitter man bare å drikker etter hver mob Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 hvorfor bruke shaman som tank når du kan bruke warrior? mye bedre Enten er du caster, eller så er du dmg / tank....jeg vil være tank....bedre dmg enn warrior gjør de også... så er vi inne på at damage er alt for en tanker... Har aldri sagt det (?) Men shaman kan være tank, og samtidig gjøre damage... Var i Western P i går sammen med en warrior i guilden...vi questet litt....jeg er shadowpriest, han er arms / fury.....jeg tok en lvl 58 boss fortere enn han tok en 55 vanlig.... Shaman gjør damage som fy, og de kan tanke bra i enchantment, nuff said... så hva har en shadowprest med saken å gjøre? At warriors gjør lite damage selv når de ikke er i instances.... det er hele meninga med warrior, de skal ikke toppe skadelista, de har mange syke "trekke til seg aggro" skill og sinnsyk armour, det har ikke shaman, unntatt en og annen shock som drar mana. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 hvorfor bruke shaman som tank når du kan bruke warrior? mye bedre Enten er du caster, eller så er du dmg / tank....jeg vil være tank....bedre dmg enn warrior gjør de også... så er vi inne på at damage er alt for en tanker... Har aldri sagt det (?) Men shaman kan være tank, og samtidig gjøre damage... Var i Western P i går sammen med en warrior i guilden...vi questet litt....jeg er shadowpriest, han er arms / fury.....jeg tok en lvl 58 boss fortere enn han tok en 55 vanlig.... Shaman gjør damage som fy, og de kan tanke bra i enchantment, nuff said... så hva har en shadowprest med saken å gjøre? At warriors gjør lite damage selv når de ikke er i instances.... det er hele meninga med warrior, de skal ikke toppe skadelista, de har mange syke "trekke til seg aggro" skill og sinnsyk armour, det har ikke shaman, unntatt en og annen shock som drar mana. Ja jeg vet det, i instances! Men i PvE så er de ikke akkurat noe å skryte av heller... Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Går selv etter denne builden (bruker 1h+skjold da): Elemental Combat Talents (0 points) None Enhancement Talents (30 points) Shield Specialization - 5/5 points Increases your chance to block attacks with a shield by 5%. Improved Lightning Shield - 3/3 points Increases the damage done by your Lightning Shield orbs by 15%. Improved Ghost Wolf - 2/2 points Reduces the cast time of your Ghost Wolf spell by 2 second. Thundering Strikes - 5/5 points Improves your chance to get a critical strike with your weapon attacks by 5%. Improved Strength of Earth Totem - 2/3 points Increases the amount of Strength raised by your Strength of Earth Totem by 10%. Flurry - 5/5 points Increases your attack speed by 30% for your next 3 swings after dealing a critical strike. Improved Windfury Weapon - 2/2 points Increases the Attack Power bonus of your Windfury Weapon effect by ?. Parry - 1/1 point Gives a chance to parry melee attacks. Toughness - 5/5 points Increases your armor value from items by 10%. Restoration Talents (21 points) Tidal Focus - 5/5 points Reduces the Mana cost of your healing spells by 5%. Totemic Focus - 5/5 points Reduces the Mana cost of your totems by 10%. Improved Lesser Healing Wave - 5/5 points Gives you a 75% chance to avoid interruption caused by damage while casting Lesser Healing Wave. Tidal Mastery - 5/5 points Increases the critical effect chance of your healing and Nature damage spells by 5%. Nature's Swiftness - 1/1 point When activated, your next Nature spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 noen som har en god build for meg, skal ha feite 2h økser Og skade mye med windfury. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå