Dovrebanen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Har noen et eksempel på en .htaccess-fil som jeg kan bruke for å sette HTTP-headeren for å unngå caching av sidene mine? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Kanskje du kan gjøre en innsats på Apaches hjelpesider. Hvis ikke du klarer det, si ifra, hvis du klarer det, vennligst paste inn din .htaccess-fil. Lykke til. # enable expirations ExpiresActive On # expire GIF images after a month in the client's cache ExpiresByType image/gif A2592000 # HTML documents are good for a week from the # time they were changed ExpiresByType text/html M604800 Endret 4. juni 2005 av drange_net Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg fikk det til nå. Min .htaccess: AddCharset UTF-8 .html Header Set Cache-Control "max-age=0, no-store" Da jeg dreiv med dette i går, så jeg på eksempler. De hadde location- og directory-tagger rundt kommandoen. Når jeg tenker meg om, så er vel det eksempler som hører hjemme i httpd.conf? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hvorfor vil du unngå caching av sidene dine? Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Fordi Opera ikke oppdaterer iframen hvis man trykker oppdater. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Dovrebanen: Jeg vil egentlig anbefale deg å ikke bruke iFrames. Har du støtte for PHP er PHP include fint, ellers går vel «et annet serversidespråk-include» fint også. Men det er jo forståelig om du ikke har støtte for det. Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg lager bare innholdet i iframen. I PHP. Utvider en eksisterende side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå