Micern Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Ja, er det ok synes dere? Valor er etter min mening warrior only, pallyene kan holde seg til lightforge settet. Har hørt om og sett mange pallys som har valor items. Ville selv aldri rollet på lightforge, og tror ikke jeg hadde rollet på valor om jeg hadde vært paladin.
abcd423417984 Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 En retribution paladin kan godt bruke valor, men en warrior bør ha førsteretten. Selv har jeg 2 valor deler selv om jeg er paladin, og årsaken var at ingen warriors trengte.
ArchEnemY Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Sånn jeg ser det så bør warriors ha førsteretten til Valor deler. Er selv pala og kjører retri build, så jeg skal gå for Valor etterhvert. Men dette blir når alle warriors har fått sitt, evt jeg er eneste som kan bruke dette i en group. Så jeg holder meg til LF nå, og hvis jeg får sjansen så plukker jeg med meg Valor deler. Men som sagt, først og fremst så burde warriors få dette sette over en paladin.
Jan Åge Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 (endret) Mener Warrior har førsterett på Valor, akkurat som andre klasser har "rett" på sine sett. Warriors har jo bare Valor settet å velge, mens pallys har Lightforge i tillegg. Men hvis ingen warriors trenger eller det er ingen warriors i gruppen, så er det jo fritt frem for pallys imo. F.eks så fikk jeg Valor hanskene i Strat hin dagen. Grunnen: Ingen warriors i raidet. Uansett så er jo Lightforge hanskene skikkelig crap i forhold til Valor hanskene, uansett hvilken type pally man er. Endret 4. juni 2005 av Jan Åge
Aiven Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Benytter sjansen til å si at valor ikke er noe særlig. Warriors: 1. Ta et lite søk på thott. 2. Sett opp en ønskeliste over plate du har lyst på 3. Skaff deg dette. 4. Du får mye bedre armor enn Valor-settet. 5. Warriors har førsterett på Valor fremfor pallys, men ikke jobb for å få det. Klart man bruker det hvis man ikke har noe bedre, men det er like lett å skaffe seg bedre ting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå