ZAN Skrevet 24. november 2001 Del Skrevet 24. november 2001 *** snart er det jul igjen *** *** God jul til dere alle *** foresten jeg har ett problem... jeg har en duron 750 MHZ som jeg har prøvd og "skrable" på disse L1 broene med en vanlig blyant men jeg får ikke satt CPUen høyere på klokkefrekvensen :sad: Hver gang jeg prøver og overklokke så starter bare maskinen opp med 750MHZ :sad: det ser ut som ikke blyant-trikset fungerer ? hva gjør jeg ? 'Anyone`,,, noen forslag ? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 24. november 2001 Del Skrevet 24. november 2001 Hva med f.eks å nevne hva slags hovedkort du har? Kan kanskje bli lettere for folk å hjelpe deg da. Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 24. november 2001 Del Skrevet 24. november 2001 det fungerte oss meg,har du fått på nok "blyant"hmm det tro det er førse gang jeg har spurt noen om. er du sikker på att du ikke har fått strekene i hverandre?prøv å visk det bort,å prøv på nytt Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 24. november 2001 Forfatter Del Skrevet 24. november 2001 Har ett Aopen AK 73 pro... skal prøve og "skrable" på nytt så får vi se :smile: Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 24. november 2001 Del Skrevet 24. november 2001 Quote: On 2001-11-24 20:13, ZAN skrev:Har ett Aopen AK 73 pro...skal prøve og "skrable" på nytt så får vi se :smile: det hovedkortet kan ikje overklokke multipliren. sorry men sant. Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 25. november 2001 Del Skrevet 25. november 2001 Hei! jeg har samme hovedkort og får heller ikke til og klokke på multipler! hvor høyt kan jeg klokke fsben cpuen er duron 850mhz hadde den oppe i 950mhz men turde ikke å ha den slik. er det fare for att PC-en min kan klikke slik at den ikke fungerer mer pga overklokking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå