Variabel Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Denne får jeg i det jeg prøver å starte Counter-Strike Source. Etter formateringen funker det rett og slett ikke... Jeg tror det er fordi jeg ikke har oppdatert drivere på skjermkortet mitt. Det er et "Mobility Radeon 9200". Mer info: http://www.triggerweb.com/DxDust.txt En kammis fant en fin oppdateringsting. Som i grunn egentlig skal funke. Men se hva som skjer: Lenke til kommentar
ds.nitram Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 har du prøvd å avinnstalere driverene og så innstalert de etterpå? Lenke til kommentar
Variabel Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Er det å ta sjansen på? Mht at jeg ikke engang får innstallert den driveren... Eller kanskje det er feil driver? Lenke til kommentar
ds.nitram Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 det er vel bare å avinnstalere driverene og legge inn de siste ati radeon driverene : ser ikke helt det "skummele" problemet https://support.ati.com/ics/support/default...dge&folderID=27 Lenke til kommentar
Variabel Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Da avinstallerte jeg skjerkortet. Og alt ser helt mongo ut nå... Jeg får fortsatt ikke innstallert drivern jeg trenger... Har ingen direktelink til driveren jeg trenger? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 tenker det er en laptop du trenger driver til. i såfall gå inn på laptop produsentens hjemmeside og gå inn på produktet. Der ser du støtte. så videre til drivere og vips, vops og vaps. der har du den du trenger Lenke til kommentar
Variabel Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Vel det har jeg gjort. Men har ikke så mye peil på slik... Uansett, jeg fikk installert noe greier, og nå er i hvert fall dataen som før. (Før jeg gjorde de i posten to opp). Uansett, tror dere dette kan ha noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Variabel Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Ok. Nå får jeg i hvert fall spilt. Allikevel er det noe humbug. Her satt jeg t.o.m alt på Low: http://www.triggerweb.com/cs_humbug.PNG Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Bømp'h. Vil tro at du klarer å spille med så små bugs? Hvis ikke gå inn på ATi sine sider og se etter drivere der;) Lenke til kommentar
Variabel Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Det er irriterende bugs da... Og ja, jeg har installert driverne jeg har funnet... Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 det er fordi mat_dxlevel står på 70, sett den på 80 eller 81... Lenke til kommentar
Variabel Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 det er fordi mat_dxlevel står på 70, sett den på 80 eller 81... Hvordan og hvor? Lenke til kommentar
espenah Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 1. Last ned nyeste ATI Catalyst drivere fra hjemmsiden til ATI. 2. Bruk Mobility Modder til å "modde" driveren slik at du kan bruke den til mobile versjoner av Radeon. 3. Installer driveren. 4. Spill CS /Espen Lenke til kommentar
Variabel Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Løsningen så virkelig ut til å funke! Til: Lenke til kommentar
espenah Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Merkelig.. da ser d ut til at du har et av få kort som ikke støttes ved å "modde" driverene.. Har selv ikke opplevd dette på 3 forskjellige mobile Radeon løsninger.. /Espen Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Omegadrivere er det du trenger: http://www.omegadrivers.net/ati.php Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 1. Last ned nyeste ATI Catalyst drivere fra hjemmsiden til ATI. 2. Bruk Mobility Modder til å "modde" driveren slik at du kan bruke den til mobile versjoner av Radeon. 3. Installer driveren. 4. Spill CS /Espen Mangler et punkt mellom 1. og 2. her da: -Installer driver og få feilmeldingen.. (Må jo modde installfolderen og ikke .exe'n man laster ned..) Lenke til kommentar
espenah Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 1. Last ned nyeste ATI Catalyst drivere fra hjemmsiden til ATI. 2. Bruk Mobility Modder til å "modde" driveren slik at du kan bruke den til mobile versjoner av Radeon. 3. Installer driveren. 4. Spill CS /Espen Mangler et punkt mellom 1. og 2. her da: -Installer driver og få feilmeldingen.. (Må jo modde installfolderen og ikke .exe'n man laster ned..) Siden det kommer frem på hjemmesiden til Patje, gadd jeg ikke gå i detaljene her /Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg