Gå til innhold

Ikke meningen, men bildet ble jo bra?

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kommet i annskaffelse av Canon EOS 20D, så her om dagen satt jeg og fiklet med det.

Det endte med at jeg tok et veldig underekspondert bilde av hylla mi.

Men etter min mening ble det ganske kult... Så jeg lurer da på deres mening...

her er bildet:

Strek.jpg

Endret av SOGM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som du så fint sier i signaturen din; "Bildekritikk er en subjektiv mening"

Ikke for å være frekk eller noe, men den setningen synes jeg passer veldig godt til dette bildet.

Kan rett og slett ikke fatte hva som er så kult med det....

Jeg vil uansett gratulere deg med et supert kamera, som du sikkert får mange flotte bilder med!

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar

det var litt kult med den smidige overgangen fra lys til skygge, men det er ikke akkurat et bilde som man kan sitte og se på i timesvis...men det var jo kke meningen heller! hehe

lykke til med nytt kamera! har selv fått eget kamera 1. juni, så fersking her! hehe

Lenke til kommentar

Bildet er ikke blant de beste som er lastet opp på bildekritikken, men er antakelig det beste bildet av en bokhylle. Det viser et kjedelig møbel på en ny måte, noe som er prisverdig. For enkelt og for kjedelig til å nå helt opp men meget bra til å være et uhell.

Lenke til kommentar

Takk for svar.

Jeg er enig, det er ikke verdens kuleste bilde, men jeg syns det er litt stilig...

Men takk for kritiske og gode tilbakemeldinger. I fremtiden skal jeg sørge for at feilene mine blir litt mer spennende :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...