carl-kr. Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Kom du inn nå carl-kr.? nei ...de spørr etter et passord, og der vet jeg ikke helt hva jeg skal skrive Endret 6. juni 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Endelig Du har vært her en gang da du satte opp ruteren, valgte du passord da? Om ikke trykk login. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) EndeligDu har vært her en gang da du satte opp ruteren, valgte du passord da? Om ikke trykk login. høh?! jeg har aldri vært hær før?!? skulle jeg det? edit: jeg har ikke vært inne på noen nettsteder å innstalert/gjort setup på routeren. Endret 6. juni 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Ikke skriv noe passord, la feltet være tomt. Trykk login. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Ikke skriv noe passord, la feltet være tomt.Trykk login. "in correct pasword" Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Skriv : smcadmin Hjalp det? Endret 6. juni 2005 av Targa_PC Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Skriv : smcadmin Hjalp det? jepp det fungerte med det passordet gikk in på tools og firmware upgrade. gikk igjennom prosessen. men jeg fikk ikke noe bekreftelse på at routeren nå er oppdatert? skal jeg det? håper det er iorden nå venter i spenning. Endret 6. juni 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 ser ut som at det ble bedre!! ikke nå tull med nettet idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå