Hagforce Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Heisann! Jeg tengte å anskaffe 3G PCMCIA kort til min barbara. Hvor får jeg kjøpt dette billigst? Hva slags abb er billigst på dette? Hvordan synes dere hastigheten er på 3G nettet... Kjører i dag ISDN. Hvordan er dekningen, like god som gsm? (der 3g er utbygd seff) Takker så mye for tips Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Noen som vet om dagens pcmcia 3G kort støtter HSDPA med ny programmvare.... Ser at en del basestasjoner allerede har støtte for dette, men trenger ny prog.. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Har testet ut telenors 3G/EDGE/GPRS -kort for èn dag. Hastigheten var som den skulle når jeg tok linje-test, det er absolutt et bra alternativ til ISDN. Jeg tror jeg vil anbefalle deg telenors løsning, da betaler du maks 30,- dagen. Med netcom's løsning så tror jeg du har en fast måneds-avgift, pluss litt andre takster. Dekningen har ikke noe å si på hastigheten, men dersom du har f.eks. 1 i dekning, så vil du oppleve å miste kontakt med internett noen ganger.. sånn at du må oppdatere siden for at den skal fortsette. Nå er ikke jeg sikker på hva HSDPA er, men det står iallefall ikke som et alternativ på kortet til telenor. Lenke til kommentar
robot Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Kanskje de på idedata har et sånt umts kort. Du kan sjekke der. Jeg er usikker på prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå