Airborne Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Hei.. Jeg har møtt ett lite problem, jeg skal ha sånn stilvelger, på siden min. har herma litt etter koden til paradoxia, og lest spoono.com sin tutorial. men når jeg legger til et stylesheet til i koden, lastes ikke det første stilarket om du ikke har vært på siden før. du ser bare index sitt innhold. skjønner ikke hvorfor. (alle stilarkene er like for å teste). hjemmeside edit: dette javascriptet som "fucker" opp det hele. nå gjenstår det bare å finne ut hvordan jeg skal få den til å fungere. det er selve fila styleswitcher.js som tuller med meg, har prøvd å bytte navn også selv om det ikke skal være problemet Endret 3. juni 2005 av Airborne Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Du skal bare ha én <link rel="stylesheet"> i html-filen. Øverst i det CSS-dokumentet du lenker til, kan du importere andre stilark med @import url("mittandrestilark.css"); Endret 4. juni 2005 av drange_net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå