Gå til innhold

Lian-Li på tilbud hos komplett.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oj, dette er billig! Løp og kjøp sier jeg! Har selv et PCV-2000B og må si meg meget fornøyd! Det oser av kvalitet! Jeg har hørt aluminiumskabinetter skal skrangle, det gjør ikke dette..! Hvis du likerdesign, stilrenhet og kvalitet bør du kjøpe det.

Positivt:

• Design, kvalitet og stilrenhet.
  • Gode temperaturer, kabinettet er delt opp i tre "soner".
  • Støvfilter og vibrasjonsisolerende fester til vifter.
  • Lett? Mitt bigtower veier ikke mer enn 10kg (uten HW).
  • Gode løsninger over alt..
  • Hjul kan være kjekt, de er pene og..
  • Et deksel til å skjule en cd/dvd-rom og et til å skjule en floppy-stasjn.

Negativt:

• Ikke reset-knapp.
  • [Gjelder bare PCV-1000/1100] Strømforsyning kan ikke være større enn ATX-standaren tilsier!
  • Viftene som følger med er for støyende. (Løsning: Koble de til 5v linjen til PSU.)
  • MÅ behandles pent! Det blir veldig fort riper og fett merker på det. (Gjelder spesielt sort farge. Håndklede ved transportering er et must!)
  • Utfordring å få plass til vannkjøling (, sier ikke at det er umulig).

Siden det ikke står noe angående garanti på komplett sine sider regner jeg med at det ikke vil være noe problem, siden du har krav på det uansett.. HÅPER jeg! Er ingen ekspert på området.

Endret av MixMaster
Lenke til kommentar
Warning

End-users and resellers purchasing Lian Li cases from komplett.no and komplett.se will NOT receive any free after-service from Lian Li or official distributors and resellers.

hvorfor er dette tilfelle? er ikke Lian Li og Komplett venner?

Nei, de er ikke det. Ikke er komplett eller microplex bestevenner heller.

For en 3 måneders tid siden elns, så ble det en stor diskusjon om hvorfor det var sånn,

Hvis du søker etter komplet og lian li i samme settning, så finner du sikkert noe :)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan det er med vannkjøling i disse kabinettene? Har et bigwater sett, vil ike kjøpe hvis det ikke er mulig å få dette inni på en passew bra måte.

Dumt at sølv versionen koster mer, er den som er tøffest. Men blir vel svart, er ikke så mye forskjell, og 200 er passe mye penger.

edit: Det i sølv er v1200, som er litt dypere, og kan dermed få plass til e-atx og atx hk.

Endret av Innos
Lenke til kommentar

Har også veldig lyst på et slikt kabinett. Helst V1000B, men er litt skeptisk til om vannkjølingen min får plass inni der. Har et varmeregister fra en bil, som er ca like stor som en vanlig dual-radiator. Ser liksom ikke noen steder inni kabinettet hvor det er plass. Kan ikke begynne å kutte så mye i taket på et slikt kabinett. Hele stilrenheten blir jo ødelagt da.

Lenke til kommentar

Bare en til dere somer usikker på hvilken av de to dere skal ha, pga 10cm mer dybde og ekspanasjonskort støtta veier pc-v1200 mer enn 1kg mer enn pc-v1000, har ikke mye så si, men hvis du ikke trenger noe av det 1200 som ikke 1000 har, så kan du spare 200 kr, og en kg. :p

Jeg skal dog ha pc-v1200, mest pga fargen, og siden kortene ligger så høyt blir det jo totalt krise hvis det skjer noe, så hjelper den kort støtten sikkert litt.

Men det med 10cm mer dybde, er det høyere liksom eller? Eller har hd plassene fått mindre plass enn hk og sånn eller?

edit: Men er dette verdt 700 mer enn pc7scand? Er jo mye finere da, og mer kjølig, men så bråker det jo sikkert(vifter på 34db!)

Endret av Innos
Lenke til kommentar

Kjøp heller NZXT Nemesis Elite Edition Black Aluminium kabinett. Den er dødds RÅ.

Generelt:

Produktformfaktor Miditårn

Støttet hovedkortformfaktor ATX

Antall interne brønner 3

Antall fronttilgjengelige brønner 6

Bredde 20.5 cm

Dybde 45 cm

Høyde 43.6 cm

Vekt 6.5 kg

Farge Svart

Vifter: Foran : 1 x 12 cm - ( 1 installert)

Bak : 1 x 12 cm - ( 1 installert)

Side :1 x 12 cm - ( 1 installert)

LINK:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308941&view=detailed

mvh WWW

Endret av WorldWideWeb
Lenke til kommentar

Sant jeg kan ta av den kort støtta? Den som er midt i kassa i øvre del.

edit: Da var kabinett bestilt, i tilleg til mus og musematte. Hadde kansje vært gult emd blå kadotde i bunnen så den lyser nede utenfor, som på en bil, men hadde vel ødelagt mye av stilrenheten, så bestilte ikke det.

Viftene er veldig bråkete, så skal bytte den foran med en 26db papst jeg har, og den bak skal brukes til bigwater radiator, så tror ikke det blir mye støy, skulle gjerne hatt noe til chipset og, men satser ikke på den vifteløse zalman greia klarer å kjøle ned nortbridge på mitt msi neo2 platinium.

*glede seg* :dribble:

Endret av Innos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...