Togo Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg bare finner ei jente, godsnakker hu i loepet av kvelden: *bam*. Sjekkelinjer er for wussies.. Dansegulvet fungerer som oftest ogsaa. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 han sier ingenting om sjekkelinjer da, sjekke tips. sjekkelinjer er vel det dårligste sjekketrikset man kan dra.. med mindre det er så opplagt dårlig at det bare taes som en morsom måte og bryte isen på da. humor er alltid en slager når man er på damejakt. såfremst man ikke tvinger frem tørre spøker i en hver sammenheng og det bare er du som ler. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Som sakt... Vær deg selv. Eller stirr inn i øynene hennes og si: Det er ingen stjerner på himmelen i natt, fordi øynene dine har stjelt alle sammen Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Det beste sjekketipset er å IKKE sjekke opp noen. Jepp, men noe må man jo gjøre. Somsagt ikke bruk sjekkelinjer det kan brukes, men må ikke brukes som det det er.. Jeg mener det å være seg selv og oppføre seg naturlig vil være det beste, snakk og være hyggelig med dem du møter, og oppfør deg naturlig, så ordner det seg nok. Hvis man selv er jente som sitter ved et bord, og en full relativt usjarmerende gutt kommer bort og titter opp i trynet hennes og snøvler ut et innøvd sjekketriks som "Tror du på kjærlighet ved første blikk eller må jeg gå forbi deg en gang til?".. Alle skjønner vel at slikt bare har mot sin hensikt... Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hvis man selv er jente som sitter ved et bord, og en full relativt usjarmerende gutt kommer bort og titter opp i trynet hennes og snøvler ut et innøvd sjekketriks som "Tror du på kjærlighet ved første blikk eller må jeg gå forbi deg en gang til?".. Alle skjønner vel at slikt bare har mot sin hensikt... Næh? Derfor jeg aldri får napp da. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 beste sjekketriks ever, ha dame!! bedre draget får man ikke.. word. Hvis man er på byen og begynner å snakke med noen, sier man at man har dame, blir dem bare dobbelt så ivrige og interesserte i deg, og du trenger ikke gjøre annet enn å nikke og smile og leke litt kostbar Bare pass på å dra aleine (uten kompiser) hvis man skal dra den der. Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hvis du hadde vert en burger hadde du vert mcdeilig! Kan jeg være soveposen din? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 "hei, så fine sko du har. skal vi pule?" :!: Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Her var det mye barnslige forslag. Nesten så jeg ikke behøver å bruke 3-ords regelen som unnskyldning for å stenge. Vær så snill å lese vår eminente sticky, om dere ikke har allerede. Stenges (for brudd på treordsregelen...) Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg