Deathie Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg lurer på hvilke LAN som blir arrangert her i Bergen og når de blir arrangert. Jeg ser lite annonsering og reklame av LAN her i Bergen til daglig, derfor lurer jeg på hvor mange LAN som egentlig blir arrangert. Så Vikinglanet her inne på forumet. Hvor ofte blir det arrangert? Noen som vet om andre Lan i Bergen? -Hilsen en nyskjerrig pojkegutt. Lenke til kommentar
futti Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 http://www.lansiden.no/ - Står noen der av og til, KirkeLAN er eneste nå... http://errors.no/partynorge.php - Grei liste for å finne noen... Er ikke så veldig kjent med dataparties i Bergens området men du kan titte litt på de linkene. Er ikke så mange dataparties som reklamerer utenfor internett. Jungeltelegrafen fungerer best Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 VikingLAN er jo ett også.. www.vikinglan.net her skjer det mye fett! neste er 1 - 3 juli Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 KirkeLAN er også noe, vi er listet opp på www.lansiden.no og sjekk gjerne våre websider, www.kirkelan.now.nu http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=425940 Neste LAN er 22-25 juni Tenshi Lenke til kommentar
litland Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 24-26 juni er det OL-party 2000 kr og pokal i cs 1.6 premie. Playstation2 og xbox på storskjerm under hele lanet. Lager til 60 plasser, men oppgraderer hvis nødvendig. Max 100. www.olparty.no mvh Andreas Litland Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 Er det da noen som holder konkurranser i forskjellige xbox spill. Eller er det bare PC det går i? Jeg og et par venner har holdt LAN på rundt 20 stk. Da spilte vi Halo. Hadde vært kult om forskjellige LAN hadde begynt med dette. Selv om dette bare er en ønsketenkning da Lenke til kommentar
litland Skrevet 10. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2005 På olparty kan vi kansje ha halo 2 compo!? Kan ta det opp, men hvis det blir kan jeg ikke love noen stor premie. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2005 Det hadde vært fett Store premier trenger vi ikke med det første. Til å begynne med trenger vi at det kommer compoer til Xbox og Halo 2 i det hele tatt! Et sted må det begynne! Lenke til kommentar
litland Skrevet 11. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2005 Hvor mange får du med deg hvis vi har halo 2 compo på ol-party?? Det vi skal ha er fifa 2005 compo på xbox/playstation2. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2005 Hvis det blir litt annonsert, og jeg får med meg folka jeg spiller med til vanlig kan det fort komme opp i 15 - 20 stk. Lenke til kommentar
litland Skrevet 11. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2005 Skal få opp plakater å sånnt fortest mulig. Kunne du tenke deg å henge opp noen i byn kansje?? Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 11. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2005 Vi skal også ha konsollhjørne på KirkeLAN. Setter opp en del PS2 og Xbox'er som vi også kommer til å kjøre compoer på. Blandt annet skal vi ha ene PS2en eller XBOXen på storskjerm med ratt og pedaler med NFSU2 på Tenshi 8) Lenke til kommentar
litland Skrevet 11. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Da blir det compo i halo2 på OLPARTY!! Master D, har dere masse kontroller? Kansje en xbox eller 2 til låns? msn min er: [email protected] Endret 11. juni 2005 av hanlave Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2005 Det skal vi nok klare å fikse. Vet dere noe nærmere hve premiene blir da eller..? Lenke til kommentar
litland Skrevet 12. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2005 Har ikke helt bestemt premie enda. Men blir rundt 500 trur jeg, enten i penger eller noe annet. Må se hvor mange som kommer og hva vi har. Legger du meg til på msn så vi kan snakkes der? [email protected] Lenke til kommentar
vasco Skrevet 16. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2005 The Launch arrangerer datapartier 4-5 ganger i året. Vi holder til på Hjelteryggen på Sotra. Neste party er 8. - 10. juli. Se www.thelaunch.no for mer info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå