-HaZeN- Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg har fått et særdeles merkelig problem... Når jeg passerer ca. 100-110kmh på bilen min (peugot 306 hdi) begynner gasspedalen å "henge". Den blir vanskelig å trykke inn noe mer, men slipper eventuelt hvis du tramper hardt nok. Fra dette punktet oppfører den seg helt normalt; fra 2500 i turtall og oppover. Når du letter på trykket, henger den også... Det er som at den blir tung og hekter seg opp ved et punkt.. jeg blir helt gal av at den oppfører seg slik.. det forsvinner helt når jeg kjører saktere eller i et lavere gir. Hva kan dette skyldes?? Lenke til kommentar
Spoocyman Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Kenner ikkje til di bilane, men da kan ver gass-wire'n? Lenke til kommentar
-HaZeN- Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Tror du det kan være vaiern når det bare gjelder et visst intervall på turtallet i 5. giret? (og 4 giret hvis man kjører den HØYT) Jeg skjønner faen meg ingenting ass! HJELP!!! Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 eller har du fått den nye "artssperren"? Den som gjør at gasspedalen blir hard når du ligger over fartsgrensa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå