Håvard Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Nå har vi jo Baba tråden, men både nakne, og ikke nakne jenter... Da lager jeg en tråd, med pene jenter som ikke er nakne!! så post i vei... har ingen for øyeblikket.. (formatert) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 du får heller unskylde meg for at jeg går off topic, men hvem i huleste sletter bildene sine når man formatterer? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 jeg... ikke alle bildene da.. men hadde gjemt de bildene sammen med jentene som var nakne.. og de lå i en mappe på c disken.. som jeg formaterte Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ganske mange pene skriveleifer i den første posten din.. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ganske mange pene skriveleifer i den første posten din.. Ja, ''Baba tråden'' har jeg ikke hørt om Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Baba er et dyr fra indre Indionesia som alltid er naken grunnet lav produksjon av hår. Derfor må den dekke seg til med mose og matrester. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Det finnes bare en fin jente med klær på: Sånn...Da kan posten stenges Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Babethreaden er for babes, med klær eller ikke. Ser liten grunn til å ha to forskjellige tråder, avhengig av om modellen har på seg klær eller ikke... "Hei du! Hu der har jo på seg bikini, da kan du ikke poste det bildet i Babethreaden!" Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Det finnes bare en fin jente med klær på: Og det er ikke hun der! Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Altså; "Babethreaden" er for "babes", mørke, lyse, tykke, tynne, små og høye med og uten. Ergo: Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg