kristoffer1989 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg har en ipod jeg har hatt i rundt 4 måneder eller noe nå, og den har tatt kvelden den får ikke kontakt med pcen, resetter seg selv hele tiden og spiller ikke alle sanger, stopper opp osv. osv. Jeg har mistet den litt i bakken og det er mulig det er derfor men uansett... Jeg har fortsatt garanti på den og jeg hadde håpet å kunne sende den inn for enten at den ble fikset eller at jeg fikk en ny for jeg savner den allerede.. Hvordan kan jeg gjøre dette? Kjøpte den fra apple store forresten, har prøvd å fylle ut at sjema der men skjønte ikke så mye av det. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=426284 [Edit] Hvordan sende in ja...hm bare ignorer linken jeg har postet. litt trøtt tenker jeg. Endret 3. juni 2005 av euroshopper Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 fallskader er det samme som slagskader som er det samme som selvforskylte skader som er det lik det som ikke dekkes av vanlig garanti. sorry men slik er det faktisk. Kan bli dyrt det Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 fallskader er det samme som slagskader som er det samme som selvforskylte skader som er det lik det som ikke dekkes av vanlig garanti. sorry men slik er det faktisk. Kan bli dyrt det men hva må jeg gjøre da? og hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 tror det er enklere å kjøpe ny.. det du kan prøve er å gå dit du kjøpte den.. og si at den ikke funker og be dem sende den inn på service for deg. da vil du få svar om det går på garantien eller ikke. Dette er egentlig like greit. for hvis det ikke går på garantien må du jo uansett kjøpe ny Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 min klikka også for en stund siden... Jeg ringte apple support på 815 00 158 Da kom det noen og hentet den en eller to dager senere... ca 3-4 uker etter det kom det en mann på døra, og leverte den... Veit ikke helt hva som var feilen på min, men den fikk heller ikke kontakt med pc'n.... Fikk nå ny jeg da Teknisk supportHvis du vil ha teknisk support på telefon, ringer du 815 00 158. Du kan bruke dette nummeret for gratis telefonsupport i 90 dager fra kjøpsdatoen for de fleste Apple-produkter. Hvis produktet ditt dekkes av en AppleCare Protection Plan, slipper du også å betale for supporten. Ellers betaler du fra NOK 362,81 hver gang du trenger support. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå