raakken Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Hei Vurderer å kjøpe meg dette toweret. Men er det noen som har det som kan fortelle for og bakdelene med det? Er det vært pengene, relativt støyfritt(mitt nåverende bråker sinnsykt, tok feil av det og en "veivasker"bil...), og om det går i stykker, myeplastdeler skjønte jeg? Ellers alt som kan være av interesse. takk Endret 3. juni 2005 av raakken Lenke til kommentar
kash Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 T1 og T2 er vel helt like innvendig. Jeg vil absolutt påstå at det er verdt hver krone, spesielt om du ikke har PSU fra før. Det er 4 innstalerte vifter i kabinettet som er meget stillegående. De termiske egenskapene er gode. PSU`en er plassert helt foran nede i kabinettet, med to vifter over som kjøler den, og blåser luften ut på undersiden av kabinettet. I tillegg er det en HD "muffler" som sørger for god lyddemping og kjøling av HD. Bakdelene er vel at det er ikke plass til mange HD, og at det er litt "trangt". Ikke noe for vannkjøling med andre ord..... Det er selvsagt litt avhengig av hva du skal stappe inn i dette kabinettet, men med 1-2 HD og 1-2 DVD/CD rom er dette kabinettet meget bra. Jeg satt i en sempron 2800+ og klokket den til 2300 Mhz med boxed kjøler. Den idlet på 30 C og max load på 49 C. Når jeg formaterte HD lå jeg øret mot kabinettet og kunne ikke med beste vilje høre den. Lenke til kommentar
raakken Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Dette var godt å høre, men det eneste som er ei lita torn, må være at jeg har tre hd. Er det ikke strøm til de, eller er det bare dårlig med plass? Mitt nåværende har ikke strøm til mer enn to Lenke til kommentar
kash Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Med tre HD`er ville jeg ikke gått for dette kabinettet. En annen ting som er litt negativt med dette kabinettet er dersom du skal ha med deg kabinettet er det knotete og bære med seg. Det står på en plastikk sokkel som ikke er festet, hvor hovedfunksjon er innluft og utluft til PSU. Tre HD`er er nok en for mye for dette kabinettet, da det vil bli veldig trangt og du vil få dårlig kjøling på dem. Har du PSU som du kan bruke, og litt mer penger, ville jeg valgt CM stacker Lenke til kommentar
raakken Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Har ikke tre hd'er, men en gang i fremtiden?? Flytter aldri på pc'n så det er ikke noe problem, og det kabinettet som du linka til er i en prisklasse som er latterlig for min del.... Men ingen som bruker dette kabinettet til vanlig som kan svare? helst noen med 3 hd'er edit: er det strøm til 3 hd'er, eller er det bare at det blir trangt? +leif Endret 4. juni 2005 av raakken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå