Gå til innhold

Tips til starte med Star Wars: Galaxies


Anbefalte innlegg

Jeg var på tur i byn der jeg såg galaxies for 250kr, jeg slo til såklart etter jeg har siklet etter spillet en god stund.

 

Jeg skal spare den gratismånen til sommerferien slik at det blir mye gaming, men før jeg spiller, er det noe jeg bør få vite? Noen som har tips til meg? Hvilken server jeg skal begynne på?

 

Noen som f.eks kan hjelpe meg og komme igang med spillet ingame osv?

Takk uansett:)

Endret av MeSa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan sikkert starte opp igjen når du gjør det, bare å sende meg en PM når du i såfall har tenkt til å gjøre det. Har tenkt på å starte igjen ganske lenge nå, men det er rimelig kjedelig når jeg ikke har noen å spille sammen med.

 

Jeg spiller på Eclipse nå (har gjort det hele tiden) er innom for å sjekke mail osv innimellom. Spilte i over et år, kjente ganske mange på Eclipse, men mesteparten av folkene jeg kjente har gått over til andre spill.

Endret av Volcov
Lenke til kommentar

Hei, jeg har nettopp kjøpt meg swg, har spillt et par dager nå, og jeg har et par spørsmål egentli.. Hva går det ut på?? Jeg fatter nesten ikke en dritt.. Spiller mest pilot for imperiet, men det virker jo som om det eneste man gjør er å sanke mest mulig poeng, blir jo ganske kjedelig i lengden...

 

Hva er den beste serveren egentli, jeg signa opp på en av de det stod europe på, men det virker jo som om det knappt er mennesker innpå.... Kan man bytte servere uten å slette karakteren?

Lenke til kommentar

Ja, jeg vurderte og starte med ecli, pga der spiller en god venn av meg.

 

+ han hadde kontakter fra en ganske god guild derfra.

 

Men da hadde jeg tenkt og starte med nyeste exp: Rage of the Wookies (går vel an og spille uten den tipper jeg)

Endret av MeSa
Lenke til kommentar

Noen som spiller siste expan som har tips og bidra med?

Kas klass jeg skal bli osv? Noen som vet om guider til siste patch om hva og bli ?

 

Og til slutt hvordan bli jedi? (vet det skal ta lang tid :p)

Endret av MeSa
Lenke til kommentar

du bør starte med combat, sats på TKM(teras kasi master) jeg er det, er helt supert, tar enkelt de fleste dyrene og alle oppdragene alene

 

og prøv å skaffe deg ett penge-yrke, som å lage armor eller lignende...

 

har tenkt til å gi meg, har ikke spillt på evigheter uansett, kanskje du kan få penger av meg :hmm:

 

har bare ca 5 000 000

 

jedi:

du må først ble Force Sensitive, noe som er ganske lett, du trenger bare en haug med badges

 

så må du inn i jedi-village og ta ett ganske vanskelig eller kjedelig oppdrag, og få fyldt opp 4 rekker bed skill-bokser, noe som tar ufattelig lang tid, så får du vel din første saber og er jedi padawan

 

edit:

husk: dette er ikke ett spill som aktiviserer deg, du må selv finne ut hva du vil bli, gjøre osv, er ingen direkte mål med spillet

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Du burde egentlig velge proffesion etter hva du syns ser gøy ut, de fleste er egentlig ganske underholdene

 

Har nesten akkurat begynt å spille igjen etter en lang pause.

jeg spiller på Chimaera-European og kaller meg: Amaranto

Er Master brawler swordsman fencer og teras kasi.

Så hvis noen vill ta ut en krayt dragon eller to en dag er det bare å si fra

Endret av Caerl
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jump To Lightspeed er en meget god exp-pack. Legger til virkelig mye til spillet. Space er jo en sentral del av star wars. Rage of the Wookies er ikke så mye egentlig, artig å dra til kashyyyk, men har bare vært der en gang, så jeg kan ikke uttale meg om hvordan det er.

Lenke til kommentar

kashyyyk har _mange_ quests. kanskje flere en alle de andre planetene tilsammen. og mange fine rewards, som nye våpen til nesten alle proffesions, nye instances med nye "bosser". I en av instancene er det en robot med lightsabre (veldig lik den i filmen)

 

Mye morro! :thumbup:

Lenke til kommentar

jeg dro fra star wars galaxies før expansion packs kom.

 

DA var det snakk om player/npcs runned space cantinas. Hvor folk kunne lande med romskipa sine å slappe av.

 

Er dette ingame nå ? .. Er det sånn at man kan hoppe i romskipet sitt å bare fly vekk fra feks tatooine. Eller må man loade og gå inn i en ny del av spillet osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...