Jannis-15 Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 skal jeg fjerne alt ad-aware finner? eller kan dette skade systemet/programmer? fjerner programmet bare reklame/spyware? Takk! Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Bruker du Kazaa eller lignende så er det noen filer som du ikke skal fjerne (husker ikke hvilke) men det er bare å prøve seg fram så finner du ut det :smile: [ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-07-19 01:01 ] Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2002 ja jeg bruker kazaa, hva skjer om jeg fjerner de gale filene? Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Hvis du har kazaa og kjører ad-aware og sletter programmene, så virker ikke Kazaa etter på. Er ikke sikker om du kan gjøre noe for å få det til å virke.. Men det er smart å fjerne slike programmer, da de ikke har noe å gjøre der.. Lenke til kommentar
Nazrac Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Avinstaller Kazaa og installer Kazaa lite. Akkurat det samme bare strippet for spyware og reklame Lenke til kommentar
tokr Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Hvis du har fått installert Webhancer på PCn... var bundlet med audiogalaxy for noen år tilbake... så er det ikke bare og avinstallere denne, selv om du ikke lenger har audiogalaxy... den har nemlig gjort noe med et eller annet som gjør at hvis det slettes virker ikke internettet ditt lenger (iallfall ikke www). Dette "programmet" er det ekleste og slemmeste jeg noengang har møtt.. Anbefaler foresten på det sterkeste Ad Aware plus... jeg kjøpte det for en stund siden... koster 150 kroner eller så... ligger i minne og nekter spyware og installere seg... snedig sak. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Gå på http://www.kazaalite.com. Der kan du laste ned Kazaa Lite, og det står også hvilke filer du ikke kan fjerne ("clint" et eller annet?). Hvis du f.eks. kjører Spedia (http://78570.spedia.net), er det og en del filer som ikke kan røres. Ellers så er jo backup-funksjoen i ad-aware kanskje til nytte? :smile: Lenke til kommentar
Endre Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 I Kazaalite er det ikke spyware, men en fil Ad-aware tar for spyware. Hvis du sletter den, virker ikke programmet etterpå.(men det er jo selvfølgelig ikke verre enn å innnstallere det på nytt) Lenke til kommentar
tokr Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Det er en fil som kazaa light behøver for og "lure" sherman networks til og tro det er kazaa eller noe slikt... fila gjør vistnok ingenting... scan med adaware og lagre fila som en "exception" så har du ikke mere prob med det. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Jeg fikk problemer med å legge til vedlegg i Yahoo messenger etter at jeg innstallerte ad-aware. Aner ikke om jeg fjernet litt for mye eller om det var noe annet som fororsaket det.. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Ang. Kazaa finner du det besvart her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå