HPS Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 kjøpte ny pc uten os.. hadde litt problem i starten fordi det ikke gikk an å boote fra xp pro cden.. installerte derfor en xp home versjon... No skal eg legge inn win xp PRO... men får feilmelding om at den home versjonen som ligger inne er nyere enn xp PRO versjonen.. kordan skal eg få installert xp pro? ikke sikker på om dette er rett forum men.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Du skal starte opp med pro-cden, og i innstallasjonsprogrammet skal du velge å legge inn et nytt eksemplar av windows. Så skal du slette den nåværende partisjonen med windows(ta backup av alt du trenger), og opprette en ny på samme plass. Så kan du legge inn xp pro. Lenke til kommentar
HPS Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 problemet er at det ikke går an å boote (starte opp) med xp pro cden... Pcen fikk eg ny i dag så har ikke noe å ta backup av :-) håper noen har noen triks... Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 rart. gå inn i bios å sett boot from cd uansett først da, å se om det virker Lenke til kommentar
HPS Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 funker ikke det heller Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Du kan laste ned oppstartsdiskettene fra hjemmesiden til M$. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå