Dragon Hunter Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Mad TV er konge, spesielt Stuarth, ler hver gang jeg ser et klipp der han er med. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hvem faen er de folka som er med nå da? Det er jo bare Michael McDonald og Aries Spears som er no bra. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Må si jeg er fan av han karn som spiller G.Bush. Den tiende sesongen er akkurat ferdig, og det kommer forhåpentligvis fler. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg VIL gjerne ser på men vet jo f... aldri når det er på lenger. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Likte det veldig godt i gamle dager med mye av den originale casten. "He looka like a maaan!" -Ms Swan Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 MADtv er jo genialt. Og jeg er helt enig i at det var bedre før, men det er jo fortsatt veldig bra da. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg så på MadTV før men ble utrolig fort lei det og nå syns jeg det bare er dårlig og kjedelig. Lenke til kommentar
duda Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Stuart er jo fantastisk, digger han. Digger også ms Swan. Hu er jo konge. Ellers er jo glad i Bobby Lee. Så mye dumt som kommer ut av den munnen. Men Mad Tv er ekstremt opp og ned. Kan være fantastisk morsom den ene gangen så helt håpløs en annen gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå