Wyldelife Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Stå frem! Dagens episode blir knall! Kommer om 8 minutter, gleder meg sykt Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 MAD tv er jo fatalt, jeg skjemmes jo bare av å se på det Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 MAD tv er bra, men det var myyyye bedre før. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Fresht det.. digger det med han lille gutten (Steven eller noe sånt). Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 MAD tv er bra, men det var myyyye bedre før. helt enig, var mye bedre når Jim Carrey var med.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 ser på det i ny og ne. Aries Spears rules!! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Det er digg. Kule kopnserter og! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 MAD tv er bra, men det var myyyye bedre før. helt enig, var mye bedre når Jim Carrey var med.. Det var vel "In living colores" han var med i hvis ikke jeg tar helt feil nå. Grunnen til at jeg synes det har blitt dårligere er at mesteparten av orginalbesetningen har sluttet.(en av de klart morsomste var den dama som er med i kongen av queens, hun som "passer" Arthur) Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 MAD tv er bra, men det var myyyye bedre før. helt enig, var mye bedre når Jim Carrey var med.. Det var vel "In living colores" han var med i hvis ikke jeg tar helt feil nå. jeje. same shit.. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 dumt at det bare kom 2 episoder av Kenny Rogers Jackass. Digga de sketsjene Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 ser på det i ny og ne. Aries Spears rules!! Jess Når han imiterer James Brown. Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) MADtv er genialt Men er enig i at det var bedre før.. Edit: Skriveleif Endret 4. juni 2005 av lil_furi Lenke til kommentar
royale Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 så på hver dag når Will Sasso var med. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 MADtv var artig i starten, men nå virker det som om de har "ide tørke". Husker Steven Segal parodiene, det var saker :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Fresht det.. digger det med han lille gutten (Steven eller noe sånt). Stewart! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 MADtv var artig i starten, men nå virker det som om de har "ide tørke". Husker Steven Segal parodiene, det var saker :!: "Hi, i have a new movie called "Crouching Cops, hidden badges"." :!: Jeg har den skecthen på datan, han vil "fly" som de gjør i japanske filmer Produsent:"But in japanese movies the digitaly remove the wires!" Steven Segal:"Well, then mabe i should Digtahluyi remove your head from your body!" Genial serie Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 så på hver dag når Will Sasso var med. enig i at det var best da han var med. det beste de har laget er Terminator-parodien Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Fresht det.. digger det med han lille gutten (Steven eller noe sånt). Stewart! http://www.madtv.com/html/200/images/stuart_08.jpg Look what I can do... digger han tjokken jeg, husker ikke hva han heter. har hvertfall slanka seg grasalt. MADtv er veldig opp og ned synes jeg, kommer helt an på hvem som er med.. Lenke til kommentar
royale Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) jeg husker den Arnold's clone movie. "who are you?" "im you!" "but who iam if you me?" "you are you!" "balh blahbaa!" Steven Seagal: Endret 6. juni 2005 av ewok Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 det er dritbra, men var bedre før når will sasso var med! genial mann! og den kjerringa med den grusomme stemma hater jeg som faen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå