key Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hei, lurer på hvilken nettleser jeg skal velge av Opera og Mozilla Firefox. Hvilken er sikrest og/eller mest brukervennlig? Sitter her med IE som jeg har hørt ikke er så bra... Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Denne passer nok bedre under Programvare kategorien. Her er forresten akkurat samme tråd. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 www.avantbrowser.com eller firefox, jeg vil ikke anbefale opera Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hva med å SØKE. Finnes x antall poster om dette. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Bare last ned begge og prøv. Noen liker Intel andre liker AMD. Smaken er som baken. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg ville valgt Mozilla Firefox først og fremst pga. at den starter raskere og virker lettere enn Opera. Jeg synes også den er enklere bygget opp med et renere utseende uten for mye tull. For førstegangsbrukere likner også det grunnleggende brukergrensesnittet veldig på IE, noe som Opera ikke gjør. Dessuten slipper du reklamen øverst til høyre i Firefox siden den er open-source. Både Firefox og Opera er så godt som 100% sikker. Skulle det dukke opp hull i FF, er Mozilla ute med lette oppdateringer rimelig kjapt. Jeg har opplevd litt problemer med at Opera 8 plutselig bare avslutter, eller kommer op med en kritisk melding påfulgt av avslutning. Lenke til kommentar
nunatak Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Firefox er helt klart best, jeg har prøvd begge to.. og mine opplevelser av Opera er at det man får gratis ikke er allverden, mens Firefox rett og slett er helt gratis! Mens for å få det samme tilbudet hos Opera, så må man ut med så mye som et par hundre kroner.. Mitt tips Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 ser ut so du har brutt et par regler med den signaturen... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.Stenges på grunn av feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg