VegardStr Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 har sittet lege framfor dataen no og prøvd å lastet ned service pack, men eg finner ingen service pack 2 som er Norsk, lastet ned en engenslk en, men der kom det en feil melding på at den ikke var samme sprøk som oprativsystemen. kan noen gi meg en link til SP2 eller SP1 som er norsk? det hørest kanskje litt dumt ut, men men... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 http://www.microsoft.com/norge/windowsxp/sp2/default.mspx Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 eg lastet ned noe derfra, en no når eg har oppdatert med den filen, så står det ikke at eg har SP2 på min datamaskin Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 e det ingen som har en direkte link til nedlastningsfilen, eller direkte link til service pack 2 Norsk????? Eg finner det FAEN meg ikke. iog det haster Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Redningen er nær Nettverksinstallasjonspakke for IT-personell og utviklere for Windows XP Service Pack 2 De står noe annet ein de du ville kjørt på din egen pc, men bare kjør den som ein vanlig innstalasjons fil! Lykke til! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 ... og rensk PCen for spyware og unødvendige program først. Mange av problemene med SP2 som knyttes til Adware og Spyware, av det jeg har hørt. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 formaterte maskinen i går kveld, så det er ingen vits i å renske maskinen, har kun vært på www.hw.no og online.no og msn.no på nettet, og har ikke lastet ned noe anet enn MSN 7, så eg tviler på at eg har noe ting å rense opp. har forresten Northon internet security 2005 og. Lenke til kommentar
sogkib10 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 fatter ikke? er det virkerlig noen som har gode erfaringer med SP2? jeg fikk BARE trøbbel og feilmeldinger osv når jeg prøvde å installere det :S Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Det er en STOR fordel å slipstreame SP2 og ta en clean install med den i forhold til å installere med SP0/1 og så oppgradere. Da slipper du 90% av de vanligeste problemene. EDIT : teskje Endret 4. juni 2005 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg har bare gode erfaringer med SP2. Og jeg har tatt en clean install hver gang jeg har lagt inn Windows med SP2. Det føles mye tryggere å ta det helt fra starten av, ikke bare patche en Windows-versjon uten service-packs når det kan være bugs/spyware på PCen før man oppdaterer til f.eks SP2. Slipstream er et veldig kjekt program, og det er vel i prinsippet helt lovlig? Med dette programmet kan du først laste inn din Windows-CD uten Service-packs, for å så "loade" SP2 inn i et nytt image som du senere brenner ut på en ny CD. Da har du en fullt fungerende WIndows-CD med SP2 innebygget. Da slipper du å laste ned 250MB med oppdateringer etter å ha installert Windows, og du risikerer ikke å få spyware og lignende inn på PCen mens du sikkerhetsoppdaterer den. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Slipstream er et veldig kjekt program, og det er vel i prinsippet helt lovlig? Slipstream er ikke et program, det er en funskjon i windows. Og ja, det er lovlig. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hmm, da har jeg oversett det, for jeg har brukt et annet program til min (gyldige) XP Pro-lisens. AutoStream het det ja!!! Heh, hadde visst glemt det. Men prinsippet er det samme, for å få bygget Service Pack inn i en boot-bar Windows-CD. Hvor i Windows kan man slipstreame da? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Følger du linken i posten min finner du nok >1000 gode forklaringer. Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Fungerer slipstream med alle de andre sikkerhets-oppgraderingene man blir spurt om etter en XP-install også ? Eller er det kun SP2 som kan slip-streames inn i en boot-cd ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå