Forumforumforum Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Fikk med noe sølvgreier som stinka der jeg kjøpte pcen min Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Dauer ikke akkurat av latter her jeg sitter Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Dauer ikke akkurat av latter her jeg sitter Da lever du enda da? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Dauer ikke akkurat av latter her jeg sitter Hadde vært litt synd om jeg hadde tatt livet av noen sånn ja.. 21 års fengsel for å kopiere en setning.. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Dauer ikke akkurat av latter her jeg sitter Hadde vært litt synd om jeg hadde tatt livet av noen sånn ja.. 21 års fengsel for å kopiere en setning.. der kom gullkornet Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Dauer ikke akkurat av latter her jeg sitter Hadde vært litt synd om jeg hadde tatt livet av noen sånn ja.. 21 års fengsel for å kopiere en setning.. der kom gullkornet Word! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 mhm,måtte nesten si det.. Når en klysete fyr skal sitte her å komentere inleggene mine.. Selv om du ikke synes det er funny trenger du ikke skrive sånne komentarer ? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 mhm,måtte nesten si det.. Når en klysete fyr skal sitte her å komentereinleggene mine.. Selv om du ikke synes det er funny trenger du ikke skrive sånne komentarer ? Hvilken kommentar snakker du om? Hvis du refererer til "dauer ikke akkurat av latter", så kan du jo ta en titt på andre tråder her som ikke er direkte morsomme og se at andre kommenterer det samme. Når man poster her må man regne med at folk kommenterer innleggene dine på godt og vondt (det må man uansett hvor man poster, egentlig). Det var sikkert ikke vondt ment, men se det fra den lyse siden - du fikk et ekte gullkorn ut fra det! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 *bøye seg i støvet* var i "litt" dårlig humør før i dag.. men har kommet meg nå kanskje ikke et "gullkorn".. men en liten quote da Og det jeg skrev med fengsel var gjennomtenkt ikke sånn "jeg tror man kommer i fengsel" av den grunn Lenke til kommentar
immo Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 ikke sånn "jeg tror man kommer i fengsel" av den grunn Ja.. for det trodde jeg Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 *bøye seg i støvet* var i "litt" dårlig humør før i dag.. men har kommet meg nå kanskje ikke et "gullkorn".. men en liten quote da Og det jeg skrev med fengsel var gjennomtenkt ikke sånn "jeg tror man kommer i fengsel" av den grunn Kjenner du han her: og han og han ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå