Pje Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ca en gang i uka starter det, komprimeringen av mappene. Dette låser maskinen i 5.10 minutter. Noen som vet hvordan man kan disable funksjonene eller unngå det på annen måte. Takknemmelig for svar. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg vil anbefale deg å laste ned og installere Thunderbird, da det er en mye bedre e-post-klient. Jeg har ikke hørt om noen som har syntes OE er bedre! Prøv den klienten, du... Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 problemer med lesinga drange_net? han lurte VIRKELIG ikke på hvilken Mail klient han skulle bruke. han lurte på hvordan man deaktiverte komprimering i OE. også kommer du drassende med Thunderbird som ikke har noe som helst med saken å gjøre? har desverre ikke noe svar på spørsmålet ditt Pje, da jeg bare bruker Microsoft Outlook selv. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Drar denne opp igjen sidan eg slit med samme problem.... Får melding om komprimering kvar gong eg lukkar Outlook Express. Forsøkte å komprimere ein gong, men etter det var all mailen borte (takk gud for backup), så den løysinga utgår. Sidan eg velger avbryt kvar gong hjelper det tydligvis ikkje å huke av på "ikke vis denne meldingen flere ganger". Takknemlig for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå