Gå til innhold

Er Zen Micro egentlig et bra kjøp?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer på å gå til anskaffelse av en Creative Zen Micro sånn som mange andre har gjort. Er det igrunn et godt kjøp med tanke på alle problemene som folk har med dem? Skjermer som låser seg, og overfølsomt touchpanel osv. Det problemet med minijack-utgangen høres jo svært dårlig ut da.

Kanskje jeg skal bare bruke mindre penger på en annen modell som har mindre minne, men er stabil. iPod er uaktuelt.

Er meget i tvil her....

Noen som har formeninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si at det er et flaks-spill. Som mange vet er det ofte en feil med lydutgangen. Har selv en Zen Micro og er kjempe fornøyd med den! Men som jeg nevte, lydutgangen. Jeg har måtte bytte inn spilleren en gang, og må nok gjøre det igjen, fordi lydutgangen har blit ødelagt. Men ellers er den kjempebra! Det er jo ikke alle som er så uheldige, så det er et flaks-spill. Enten supert eller irriterende.

Lenke til kommentar

Lydutgangproblemet er da snart et glemt problem? Var det ikke en produksjonsfeil på de tidligste produktene? Ikke vet jeg, men. Jeg mener selv Zen Micro er et utrolig godt kjøp. Jeg betalte kr 1500 for herligheten, og har aldri fått så meget for pengene før! Det trykkfølsomme panelet er ikke noe annet enn en drøm å bruke for meg, lydutgangen tåler alt jeg hittil har utsatt den for, jeg har ikke opplevd noen problemer og kunne ikke vært stort mer fornøyd. Jeg har også kjøpt en fjernkontroll til spilleren, og denne fungerer også utmerket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...