Mafo Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ukens flørt: N901is Denne uken har vi nok en gang plukket ut en frodig kamskjellstelefon, denne gangen fra NEC. Dette er en produsent vi ser lite til utenfor Asia, noe som er synd når man ser på telefoner som denne. Her er N901is. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Har dere ikke skrevet om denne før en gang? Virket kjent. Spesielt navnet. Synes denne var veldig tung. Fin skjerm, fine farger, men fy, så stygge taster. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ganske fin telefon, men likte ikke den ene fargen der. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Helt OK telefon, men den avdelingen med farger ble litt feil. Lenke til kommentar
sa&ck Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Dårlig artikkel ! Det står jo absolutt ingenting om telefonens ytelser og innhold !!! Synes denne type framheving/skriv om en ny tlf på markedet blir svært uinterrsant da det ikke framhever noen form for ny teknologi som bedre kamera-skjerm osv... Forstår selvsagt at det blir vanskelig å få frem alle detaljerte fakta om telefonen da dette er en "flørt" med en ny type tlf som vanligvis ikke kommer ut på det norske markedet, men jeg har da sett bedre "flørte"-artikler enn dette her på Amobil.no. Nei, dette gjør dere vanligvis bedre ! Sa&ck Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Meningen med Ukens flørt går vel mer på desginet, at man skal se mer bort fra spesifikasjonene. Det har vel aldri stått noe særlig med spesifikasjoner under Ukens flørt. Lenke til kommentar
sa&ck Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Design er en ting,(joda det er interrsant) men nytteverdien er jo lik null !!! Vi alle har stort sett hver vår smak uansett på hva det nå måtte være . Hadde dette i det minste vært en tlf helt utenom det vanlige så hadde det vært ok med et sånt innblikk ! Men skulle tro at det var flere av slike som meg (mobilfrik mener jeg)som har fått med seg dette for lenge siden ! Hrmm.. ikke ment å være frekk eller uforskammet mot artikkel forfatter ,bare så det er sagt ! som vi ser på Tlf i denne artikkelen så er det nok en camshell tlf ! Som det er 10 på dusinet av i forskjellige farger og størrelser ! Håper folk forstår hva jeg mener.... Nye tlf på markedet ? ja takk....men........ Sa&ck Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Det er ikke meningen det skal være info her. Det er ikke engang meningen at telefonen skal være ny, og er nok neppe en nyhet denne gangen heller. I Ukens flørt viser vi fram telefoner som fortjener en ekstra utpeking utelukkede på grunn av design. Om den er 10 eller 20 år gammel er uinteressant. Ukens flørt er bare en samling av bilder som brukerne skal sikle etter. Som regel er ikke slike telefoner noe vi kommer til å se på det norske markedet, men hvis det er snakk om en telefon som skal i norske butikkhyller har vi nok allerede skrevet en nyhet om det på grunn av at ukens flørt normalt ikke inneholder nyheter . Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Men for å komme tebars til temaet så må jeg jo si at tja, designet var litt sånn krigsmateriell. Grove dimensjoner, farge og så videre. Men desverre, denne gangen, dårlig krigsmateriell. Ihvertfall er ikke dette en mobil jeg ville ha flørtet så voldsomt hardt med. Lenke til kommentar
robot Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Fin telefon det der. men fargevalget ble rotete. Endret 4. juni 2005 av robot Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Ingenting som fikk meg til å like den her telefonen noe særlig. Var ikke imponerende designmessig synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg