hagesaks Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Heisann Driver litt smått med webdesign, i veldig liten skala vel å merke, der jeg driver og hjelper folk litt. Flere og flere ønsker etterhvert et bildegalleri, men da har jeg måtte melde pass, pga. manglende programmerings-kunnskap. Jeg kan litt, slik at jeg kanskje kan endre litt på scripta eller lignende. Noen som har et godt råd, eller et feiende flott script, program eller lignende. Mvh Hagesaks, som har fått hjelp på forumet ofte før, og håper på mer Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 www.hotscripts.com Søk etter image gallery, det ligger det mange der Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 det er jo no slik ferdig laget fotogalleri oppsett i Frontpage... Lenke til kommentar
hagesaks Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Jepps, jeg veit... Det er akkurat noe slikt jeg er ute etter, men jeg får det ikke til å virke. Hotscripts ser bra ut, venter på mail Tar fortsatt imot andre forslag med takk. Mvh Hagesaks Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jepps, jeg veit... Det er akkurat noe slikt jeg er ute etter, men jeg får det ikke til å virke. Hotscripts ser bra ut, venter på mail Tar fortsatt imot andre forslag med takk. Mvh Hagesaks hmm, hva er det som ikke funker av deT? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå