Strategery Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg og en kompis er på LAN. Hvordan kan vi overføre filmer til hverandre? Det står at vi ikke har kontakt, men jeg og han spilt på en local server sammen. Hvordan gjøre dette? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Kan dette tolkes som warez? For hvis deg gjør, holder jeg kjeft. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Det er dems egen redigerte filmer og opptak, ikke sant? Sjekk noe med fildeling of FTP. Jeg bruker en "FTPserver" på det interne nettet her Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Kan dette tolkes som warez? For hvis deg gjør, holder jeg kjeft. Warez? Tror du har misforstått hva warez er. Jeg spør bare hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Det er dems egen redigerte filmer og opptak, ikke sant? Sjekk noe med fildeling of FTP. Jeg bruker en "FTPserver" på det interne nettet her Selfølgelig Har du en link eller en liten guide? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Kan dette tolkes som warez? For hvis deg gjør, holder jeg kjeft. Warez? Tror du har misforstått hva warez er. Jeg spør bare hvordan man gjør det? Filmene dere skal dele tviler jeg på du har kjøpt Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Kan dette tolkes som warez? For hvis deg gjør, holder jeg kjeft. Warez? Tror du har misforstått hva warez er. Jeg spør bare hvordan man gjør det? Filmene dere skal dele tviler jeg på du har kjøpt Ærlig talt! DEt er vel ikke opp til deg å bedømme det han skal dele... Han spurte om hvordan man kunne gjøre det... Om det er ulovelig matriale så la det bli opp til han... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Kan dette tolkes som warez? For hvis deg gjør, holder jeg kjeft. Warez? Tror du har misforstått hva warez er. Jeg spør bare hvordan man gjør det? Filmene dere skal dele tviler jeg på du har kjøpt Sant, de har filma selv og redigert, NOK OT! Gratis: http://www.download.com/Quick-n-Easy-FTP-S...tml?tag=lst-0-1 Den jeg bruker.. Der skal linken funke. Endret 3. juni 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Den enkleste måten å logge på msn msg når du er på LAN, da slipper du å tenke på FTP greiene.... Overføringene går fort for det.... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Den enkleste måten å logge på msn msg når du er på LAN, da slipper du å tenke på FTP greiene.... Overføringene går fort for det.... Har msn fjerna 5KB sperra? Har du noen gang prøvd FTP eller noe annet? MSN er treigt. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Yup det har jeg... Man kan laste ned patch til msn, da blir alle sperrer fjernet Msn går ikke treigt når du er på LAN.... Bare så det er sagt.. Patchene finner du på Mess et eller annet sted.... selv bruker jeg bpftpserver Lenke til kommentar
futti Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Har msn fjerna 5KB sperra?Har du noen gang prøvd FTP eller noe annet? MSN er treigt. MSN har aldri vore sperra til 5KB/s. Det som skjer er at du sender via MSN sine servere og der er det 3KB/s (ja faktisk ikkje 5) grense. Når maskinane klarar å koble direkte så går det mykje fortare. Men sånn ellers. Kvifor ikkje bruker "windows-delinga"? Altså å gå inn på \\maskinnavn og sjå kva han andre har delt og bare kopiere? Er ofte den måten mange brukar først ettersom det er lett å forstå når man har brukt Windows ein del før. Ellers kan du jo bruke FTP eller DirectConnect eller noko sånt... Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Kan dette tolkes som warez? For hvis deg gjør, holder jeg kjeft. Warez? Tror du har misforstått hva warez er. Jeg spør bare hvordan man gjør det? Filmene dere skal dele tviler jeg på du har kjøpt Sant, de har filma selv og redigert, NOK OT! Gratis: http://www.download.com/Quick-n-Easy-FTP-S...tml?tag=lst-0-1 Den jeg bruker.. Der skal linken funke. Trenger en guide hvordan man bruker programet. Hvordan få sendt filer til den andre parten? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 skype er raskere enn MSN. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Vi bruker bare MSN, fyfan det gikk drit fort. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Eh, les ogse i settings. Det er da enkelt? Lenke til kommentar
brd Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Vi bruker bare MSN, fyfan det gikk drit fort. hvor fort gjikk det a? :!: Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Vi bruker bare MSN, fyfan det gikk drit fort. hvor fort gjikk det a? :!: 100 MB min. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 cerberus ftp server. smartftp client. so easy. Begge programmer er enkle og gratis. Bare å google for link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå