karl hungus Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Endelig har jeg kommet i en situasjon der jeg ikke har valget: jeg må kj¢pe splitter ny PC med skjerm og det hele. PC-valget er rimelig enkelt: Sonata, AMD643000+, Nvidia 6600GT, Seagate NCQ. Men skjermvalget er t¢ffere, spesielt siden jeg ikke har ubegrensede ressurser samtidig som jeg svært gjerne vil ha en 19" og DVI! Jeg er på utkikk etter en bra allround-skjerm som skal brukes til Web, Tekstbehandling, spilling (Hitman, NFSU, Civ4 , San Antonio ), fotoredigering samt en DVD/Divx i ny og ne. Samsung synes ikke å ha så mye å tilby for tiden (likte dette merket bra tidligere), må kanskje over på Benq, Hyunday, Viewsonic eller LG, men har ikke fulgt med så mye i det siste. Noen gode tips ? Helst under 3000 kroner... Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg ser at Benq 937 nesten er å foretrekke framfor Benq 937+, selv om sistnevnte er nyere... Men Samsung 193P er også veldig fristende! Noen som har bedre tips? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Bedre tips enn Benq FP937s til litt over 2000 spenn skal du lete lenge etter. Denne skjermen har falt sykt i pris i det siste! Slå til nå! Har denne skjermen selv, og vurderer å kjøpe en til..! Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 937s ser ikke verst ut, men har du ikke problemer med baklys? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Har ikke problemer med noe som helst med den skjermen. Elsker den, og i alle fall til den prisen. Finnes ikke, etter MIN mening, bedre skjerm enn denne til denne prisen. Bruker den for det meste til spilling, Final Fantasy XI, som grafisk sett er ei perle. På dette spillet fungerer skjermen mye bedre enn min 19" CRT. Det jeg vurderer nå er å kjøpe enda en slik skjerm for å kjøre dual screen, eventuelt bruke den for å se på TV via TV-kort. Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Takk for vitnesbyrdet! Blir nok Benq da, om jeg ikke plutselig skulle få råd til en Samsung 193P Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Guru Oivind Dahle Hvilke tanker gj¢r du deg om Benq FP937S kontra Samsung 913N som koster omtrent det samme (men som mangler DVI) ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå