mystica Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 hjelpppp!! åssen kan jeg fjerne windows xp og legge in mandrake linux... har snakka med mange og ingen hveit hvordan.. håper noen hveit hvordan azzzzz Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Putt i mandrake cd'n; formater og installer mandrake? Lenke til kommentar
mystica Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 men åssen formatere jeg det? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Mener at etter du har startet opp med mandrake cd'n/dvd'n så skal det komme opp om du vil formatere Lenke til kommentar
mystica Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 åssen formaterer jeg harddisken.. når jeg prøver og instalere så kommer det inne noe om og formatere Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hvis det ikke kommer opp, så kan du putte harddisken i en annen datamaskin og formater via den. Lenke til kommentar
mystica Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 er det ikke noen progremmer for det dha.. det er jo tungvint og gjøre det dha!! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Man kan ikke formatere en harddisk mens man er inne i windows... Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Det gjøres enkelt ved å slette og eller formatere din windows partisjon via Mandrake installasjons programmet. Bare velg egendefinert partisjonering så skulle resten være ganske selvforklarende. Men, du burde oppdatere til den nyeste Mandriva versjonen. Tror det er 10.1 eller noe. Er ikke helt sikker. Sjekk ut den offisielle siden til distribusjonen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå