tnese Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg har tenkt å kjøpe meg en Siemens M65 med djuice kontant. Telefonen er bundet til Telenor i 12 mnd. Kan jeg da bruke mitt simkort med djuice magnum i telefonen? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ja. telefonen fungerer med alle former for simkort fra telenor. Djuice magnum er så og si nøyaktig likt djuice kontant. Dvs at begge to er vanvittig dyre i bruk. Lenke til kommentar
tnese Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Tusen takk for svar, Alastor! Djuice magnum passer mitt behov perfekt.. hadde ikke hatt det hvis jeg var misfornøyd! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ditt behov er å ikke bruke det? Finnes abonnement der man har 0,- i månedsavgift, kan sende 200 sms for 79,- som djuice koster i måneden, og der man ringer nesten 1/4 pr minutt. Disse passer ditt behov enda bedre, tro du meg . Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg har tenkt å kjøpe meg en Siemens M65 med djuice kontant. Telefonen er bundet til Telenor i 12 mnd. Kan jeg da bruke mitt simkort med djuice magnum i telefonen? Hvorfor skal du kjøpe telefonen med kontantkort når du skal bruke den til et annet simkort. HVorfor ikke videreføre magnum abonemanget. Blir ikke telefonen da billigere? Lenke til kommentar
zand Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Kan tenkes han har binding fra før vettu. Lenke til kommentar
tnese Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Nope.. det blir ikke billigere.. faktisk 100 kroner dyrere! Lenke til kommentar
tnese Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Ditt behov er å ikke bruke det? Finnes abonnement der man har 0,- i månedsavgift, kan sende 200 sms for 79,- som djuice koster i måneden, og der man ringer nesten 1/4 pr minutt. Disse passer ditt behov enda bedre, tro du meg . Hmm... hvilket abbonement sikter du til? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Sikkert de kontant abbonementene fra Talkmore, mobysone etc. Men uansett, telenor er dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå